پنج شنبه / ۱۱ دی ۱۳۹۳ / ۱۰:۳۶
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۵۴۱۹۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

کنفرانس بین المللی هلدینگ ایران و معرفی هلدینگ های برتر

"کنفرانس بین­المللی هلدینگ ایران "،13 بهمن 1393 در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما، برگزار شود.

شرکت­ های مادر تخصصی، شخصیتی حقوقی هستند که در جهت رسیدن به مجموعه اهداف خود، تمام یا بخشی از سهام شرکت­هایی که در یک رشته فعالیت دارند را در اختیار میگیرد و با استفاده از مدیریت راهبردی، مجموعه شرکت­های تحت پوشش خود را اداره می­کنند.

این شرکت­ها در تلاش­ هستند تا از طریق تملک شرکت‌های دیگر یک گروه تخصصی را تشکیل داده تا بدین طریق بتوانند از مزایایی برخوردار شوند که از آن جمله می­توان به هم افزایی اشاره داشت.

در شرایط پیچیده امروز جهان کسب و کار، عواملی نظیر رقابت و جهانی شدن، ناپایداری محیط های بازار، کاهش تصدی دولت ها، رشد طبیعی شرکت ها و بنگاه ها و تلاش آنان برای کسب سهم بیشتری از بازار و نیز امکان ورود به فعالیت های جدید و سودآفرین موجب شده است که مقوله ادغام و گروهی شدن بنگاه ها در قالب شرکت های مادر (هلدینگ) نه تنها در کشورهای توسعه یافته بلکه در کشورهای درحال توسعه نیز متداول و رایج شود.

با توجه به نقش پر رنگ هلدینگ­ها در اقتصاد کشور ، خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران با مشارکت نمایندگی سازمان ملل در ایران (UNIDO)، وزارت صنعت، معدن و تجارت، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، تشکل­های بخش خصوصی، انجمن­های علمی و حرفه­ای و شرکت های هلدینگ فعال کشور، در نظر دارد، "کنفرانس بین­المللی هلدینگ ایران "، را در 13 بهمن 1393 در مرکز   همایش های بین المللی صدا و سیما، برگزار شود.

در این کنفرانس علاوه بر ارائه مقالات علمی و برگزاری کارگاه­های آموزشی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، مهندس محمدرضا نعمت زاده، دکتر نهاوندیان رئیس دفتر ریاست جمهور، الساندرو آمادیو، رییس آژانس سازمان ملل در ایران (UNIDO) و پروفسور مختار بین عبدالله، استاد دانشگاه در حوزه هلدینگ از کشور مالزی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

 همچنین هلدینگ های برتر کشور معرفی و از آن­ها تقدیر به عمل خواهد آمد. هلدینگ ها میتوانند با مراجعه به سایت کنفرانس به آدرس www.himty.ir فرم ارزیابی هلدینگ­های برتر کشور را تکمیل و به دبیرخانه ارسال نمایند. علاقه مندان به ارائه مقاله نیز تا 15 دی ماه میتوانند مقالات خود را به این کنفرانس ارسال کنند.

 

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران

(پنج شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳) ۱۰:۳۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها