چهارشنبه / ۱۰ دی ۱۳۹۳ / ۱۰:۳۷
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۵۴۱۵۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی

نخستین محموله دام زنده از اسکله شادگان بارگیری شد

بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، نخستین محموله صادراتی دام زنده از اسکله شادگان مجتمع بندری امام خمینی(ره) به مقصد کشورهای حوزه خلیج فارس بارگیری و صادر شد.

به نقل از وزارت راه و شهرسازی، نخستین محموله دام زنده از اسکله شادگان بارگیری شد.

به نقل از وزارت راه و شهرسازی، نخستین محموله دام زنده از اسکله شادگان بارگیری شد. نخستین محموله صادراتی دام زنده از اسکله شادگان مجتمع بندری امام خمینی(ره) به مقصد کشورهای حوزه خلیج فارس بارگیری و صادر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، عبداللهی اظهار داشت: به دنبال آغاز فاز عملیاتی اسکله تجاری شادگان و به منظور بهره گیری از ظرفیت این اسکله محلی و توسعه و رونق تجارت در منطقه ، اولین محموله ی دام زنده با حضور نماینده ویژه استاندار و فرماندار شهرستان شادگان و ضمن هماهنگی و همکاری سازمان‌های ذیربط محلی بارگیری شد. مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان افزود: انتظار می رود با آغاز فعالیت این اسکله تجاری که در مجاورت خور ابوخضیر (از انشعابات خور موسی) واقع شده است، به تدریج فعالیت های تجاری از جمله واردات کالاهای همراه مسافر و صادرات انواع محصولات کشاورزی و دامی رشد یافته و این اسکله به محلی برای فعالیت های تجاری در منطقه تبدیل شود. به دنبال سیاست های دولت خدمتگزار جهت رفع محرومیت و رونق کسب و کار در مناطق محروم، سازمان بنادر و دریانوردی، سرمایه گذاری در این مناطق را وجه همت خود قرار داده و اقدام به احداث بنادر محلی همچون اسکله تجاری شادگان نموده است.

یادآور می شود به دنبال تکمیل احداث اسکله شادگان، این اسکله در پنجم آبان ماه سال جاری با حضور مقامات استانی و شهرستان شادگان و به همت این اداره کل مورد بهره برداری قرار گرفته و وارد فاز عملیاتی شد.

 

 

 

فارس

(چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳) ۱۰:۳۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها