سه شنبه / ۲۵ آذر ۱۳۹۳ / ۰۹:۲۶
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۵۳۸۰۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

ساختمان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کردستان افتتاح شد

طی مراسمی و با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ساختمان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کردستان افتتاح شد.

شامگاه دوشنبه و طی مراسمی با حضور وزیر بهداشت، استاندار کردستان، نمایندگان سنندج در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی ساختمان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کردستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در این مراسم اظهار داشت: برای احداث و بهره برداری از این ساختمان در مجموع اعتباری بالغ بر 2.2 میلیارد تومان هزینه شده است.

طیب قدیمی بیان کرد: این ساختمان در دو طبقه در محل پردیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان واقع در سنندج احداث شده و دارای بیش از هزار و 700 متر مربع فضای مفید است.

وی با اشاره به احداث آزمایشگاه کیفیت سنجی غذا در این ساختمان عنوان کرد: این امکان نیز برای اولین بار در استان کردستان ایجاد شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

در جریان افتتاح این پروژه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بخش های مختلف آن بازدید و در جریان روند امور در این محل قرار گرفت.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در قالب سفری سه روز بعد از ظهر دوشنبه وارد استان کردستان شد و قرار است که مراکز بهداشتی و درمانی استان از نزدیک بازدید کند.

وی در بدو ورود به کردستان در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی استان اعلام کرد که هدف اصلی از این سفر سه روزه ارزیابی طرح تحول نظام سلامت در کردستان است.

 

 

 

 

 

مهر

(سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳) ۰۹:۲۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها