سه شنبه / ۲۵ آذر ۱۳۹۳ / ۰۹:۱۷
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۵۳۷۹۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران؛

همه کشاورزان و روستاییان می توانند عضو شوند

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: همه کشاورزان و روستاییان بالای 18 سال اعم از زن ومرد سرپرست خانوار یا غیر سرپرست خانوار می توانند در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و عشایر عضو شوند.

به گزارش فودنا، هادی بشیری مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان با بیان اینکه روستاییان با تایید شورای اسلامی روستا  و کشاورزان غیر ساکن روستا با تایید و معرفی جهاد کشاورزی و نظام صنفی (به شرط اشتغال در شغل های 32 گانه بخش کشاورزی) می توانند عضو این صندوق شوند اظهار داشت: در واقع همه روستاییان و کشاورزان مازندران (بالای 18 سال) می توانند در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و عشایر عضو شوند.

وی ضمن توصیه به بیمه شدگان جهت دریافت مستمری بیشتر سطوح درآمدی بالاتری را انتخاب کنند گفت: ملاک پرداخت مبالغ مستمری به بیمه‌شدگان و افراد زیر تکفل‌شان سطوح درآمدی ماهانه آنان بوده که توسط بیمه شده در اولین سال انتخاب و سال‌های بعد تمدید می‌شود.

 بشیری با اعلام اینکه حق بیمه در صندوق 15 درصد از سطوح درآمدی بوده گفت: 10 درصد آن را دولت به عنوان کمک و سهم دولت برای کشاورزان، روستاییان و عشایر پرداخت می کند و تنها 5 درصد آن را فرد بیمه شده پرداخت می کند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان افزود:  افرادی که ماهانه 200 هزار تومان درآمد خود را انتخاب می‌کنند بابت یک سال 120 هزار تومان و افرادی که درآمد ماهانه خود را 500 هزار تومان انتخاب می‌کنند بابت یک سال 300 هزار تومان حق بیمه پرداخت می‌کنند
(سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳) ۰۹:۱۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها