جمعه / ۲۱ آذر ۱۳۹۳ / ۱۰:۴۷
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۵۳۶۸۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی
مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای مازندران خبر داد:

رصد کلیه مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در بخش های بحرانی و غیر بحرانی

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای مازندران اطهار داشت: کلیه مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در بخش های بحرانی و غیر بحرانی رصد می شوند.

به گزارش فودنا به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشتی مازندران، ابدی مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای مازندران با اعلام اجرای آیین نامه اصلاحی ماده ۱۳ قانون مواد غذایی ، بهداشتی و آرایشی گفت: درمواردی که عدم رعایت بهداشت موجب به خطر انداختن سلامت مردم گردد با استفاده ازتوان اصناف، مالکان ومتصدیان اماکن ، کنترل و پایش های لازم جهت انطباق شرایط بهداشتی اعمال می گردد.

وی با اشاره به نقش خوداظهاری اصناف در فواصل بازرسی مبنی بر انطباق محل،کالاوخدمات ارائه شده گفت: مالکان طبق ضوابط، قوانین ومقررات جدید بهداشت با تهیه و تنظیم اظهارنامه و ارائه آن به مسئول بهداشت محل، آخرین وضعیت مرکز و اماکن اطلاع رسانی می کنند.

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای استان افزود : توجه به موارد بحرانی و غیر بحرانی ، رفع موارد بحرانی ظرف ۴۸ ساعت در محل بازرسی ، خوداظهاری بهداشتی و خودکنترلی توسط متولیان اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی ، ارتقای بازرسین بهداشتی به ضابطین خاص دادگستری ، توجه به کیوسکهای ثابت وسیار عرضه کننده مواد غذایی و ساماندهی دوره گردان از محورهای مهم آئین نامه جدیدماده ۱۳ است.

ابدی همچنین از برگزاری جلسه هماهنگی و توجیهی آئین نامه جدید ماده۱۳ در روز دوشنبه ۱۷ آذر خبرداد وگفت:سازمانهای نیروی انتظامی،دامپزشکی،راه و ترابری،امور شهری و امور اجتماعی استانداری،صنعت معدن و تجارت و اتاق بازرگانی استان در این هم اندیشی حضور دارند.

(جمعه ۲۱ آذر ۱۳۹۳) ۱۰:۴۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها