شنبه / ۱۵ آذر ۱۳۹۳ / ۱۰:۱۱
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۵۳۵۱۸
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

بخش خصوصی در تدوین برنامه جامع بهره‌وری حضور می‌یابد/بهره‌وری فعلا اهرم ما برای افق 1404 نیست

نائب رئیس اتاق ایران با بیان اینکه بهره‌وری فعلا نتوانسته اهرم ما برای جهش به سمت چشم انداز 1404 باشد، گفت: دنبال این هستیم که بخش خصوصی حتما در تدوین برنامه جامع بهره‌وری حضور داشته باشد.

پدرام سلطانی با بیان اینکه بهره‌وری یک گمشده در اقتصاد ایران است، اظهار داشت: بخش خصوصی 6 سال است توجه به بهره‌وری در دستور کار خود قرار داده است که نتایج خوبی نیز دیده است.

نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران افزود: اگر در پی جدا کردن اقتصاد از نفت، کوچک ‌سازی دولت، ریشه کن کردن فساد اداری و پیشرو و پیشتاز شدن در دنیا هستیم باید توجه به بهره‌وری را در بخش دولتی نیز گسترش دهیم.

وی ادامه داد: نتوانستیم در قانون چهارم و پنجم به تکالیف خود در خصوص رشد اقتصادی از محل بهره‌وری برسیم که البته به دلیل انجام کارهای پراکنده، دیگر انرژی برای توجه به بهره‌وری نماند.

سلطانی تصریح کرد: بهره‌وری فعلا نتوانسته اهرم ما برای جهش به سمت چشم انداز 1404 باشد از این رو امیدواریم بر خلاف نیمه اول این چشم انداز، در نیمه دوم بهره‌وری جایگاه خود را پیدا کند.

نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران همچنین در خصوص عدم حضور بخش خصوصی در تدوین برنامه جامعه بهره‌وری گفت: دنبال این هستیم که بخش خصوصی حتما در تدوین این برنامه حضور داشته باشد.

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران

(شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳) ۱۰:۱۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها