چهارشنبه / ۲۸ آبان ۱۳۹۳ / ۱۰:۰۲
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۵۳۰۸۶
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های لبنی

استقرار سیستم های رسیدگی به شکایت مشتریان و مدیریت آموزش در پگاه خراسان

پگاه خراسان موفق به استقرار استاندارد ایزو 10015 و استاندارد ایزو 10002 و دریافت گوهینامه های مربوطه گردید.

پگاه خراسان موفق به استقرار استاندارد ایزو 10015 (سیستم مدیریت آموزش ) و استاندارد ایزو 10002 (سیستم رسیدگی به شکایت مشتریان) و دریافت گوهینامه های بین المللی مربوطه گردید.
استاندارد 10015 با توجه به رویکرد سازمان و اهمیتی که به امر آموزش کارکنان و بروز رسانی دانش علمی و عملی آنها ، همچنین اولویتی که به اثربخشی آموزشها می دهد استقرار داده شد . و استقرار استاندارد ایزو 10002 در پی ایجاد و بکارگیری سامانه ارتباط با مشتریان که هم زمان پل ارتیاطی بین مسئولین دریافت سوالات - نظرات وپیشنهادات - شکایات مشتریان ؛ مراجع بازرسی و مراجع پیگیری داخلی در این شرکت صورت پذیرفته است.
(چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳) ۱۰:۰۲
معید
۱۳۹۴/۰۳/۰۴ United Kingdom
0
0
0

از استان کردسان شهرستان مریوان از نمایندگی مریوان گلایه دارم خدایش اصلا اخلاق ندارن محصولاتو گران میدن واز هرکی خوششان نیاید جنس بهش نمیدن من یه فروشگاه دارم در مریوان به اسم ایرانیان خواهشن پیگیری کنید


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها