سه شنبه / ۲۰ آبان ۱۳۹۳ / ۱۲:۵۳
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۵۲۸۷۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

به برند محبوب خود رأی دهید

دومین دوره نظرسنجی مردمی انتخاب "برندهای محبوب" در گروه های مختلف کالا و خدمات مصرفی از ابتدای آذر به مدت 40 روز در سراسر کشور برگزار می‌شود.

در دوره اول این نظرسنجی که سال گذشته در 41 گروه کالا و خدمات موردنیاز اقشار جامعه برگزار شد، حدود 700 هزار رأی از سرتاسر کشور جمع آوری و بر اساس این آراء در هر گروه، برندهای محبوب معرفی شدند.

در همین راستا سید محمد جعفری - رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان - گفت: در این نظرسنجی، هواداران و مشتریان وفادار هر یک از برندها، ضمن اعلام حمایت و رأی دادن به برندهای محبوب خود، زمینه انتخاب این برندها را به عنوان برند محبوب بازار ایران فراهم می‌کنند.

وی افزود: شناسایی برندهای برتر محبوب مصرف کنندگان می تواند، زمینه اطلاع رسانی و آشنایی هر چه بیشتر مردم را با برندهای محبوب فراهم و به مصرف کنندگان در خریدهای بهتر کمک شایانی کند.

جعفری از کلیه مردم به عنوان داوران اصلی انتخاب برندهای محبوب، درخواست کرد با شرکت در این نظرسنجی و رأی دادن به برندهای محبوب خود، زمینه انتخاب آنها را به عنوان محبوب ترین برندهای بازار ایران را فراهم کنند.

همچنین محمد ناطق، دبیر اجرایی جشنواره برند محبوباظهار کرد: در پی برگزاری موفق اولین دوره نظرسنجی برندهای محبوب در سال 1392 دومین دوره نظر سنجی برندهای محبوب مردم از طریق چهار روش اینترنتی، پیامکی، حضوری و تلفنی در گروه های مختلف کالاو خدمات مصرفی مورد نیاز اقشار جامعه انجام می‌شود و در نهایت برگزیدگان طی مراسمی در روز پنجم بهمن ماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما معرفی می شوند.

به گفته وی در این دوره با توسعه مدل اجرایی جشنواره، گروه های کالا و خدمات به حدود 80 گروه توسعه پیدا کرده اند. و برندهای برتر در حوزه کالاهای الکترونیکی از قبیل تلفن و تلفن همراه،ماشین های اداری و وسایل صوتی- تصویری، بانک، بیمه و تجارت الکترونیکی، لوزام خانگی، سلامتی و آرایشی، مسافرت، تفریح و سرگرمی، مواد خوراکی و نوشیدنی، مد و لوکس مشارکت دارند.

علاقه مندان به کسب اطلاعات در مورد جشنواره امسال یا اطلاع از نتایج نظر سنجی اولین دوره برند محبوب می توانند به نشانی www.IranTopBrands.org مراجعه کنند.

 

 

 

 

 

ایسنا

(سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳) ۱۲:۵۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها