سه شنبه / ۲۰ آبان ۱۳۹۳ / ۱۰:۵۲
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۵۲۸۵۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

نشست هماهنگی وزیر اقتصاد با اعضای کمیسیون مشترک مجلس برگزار شد

نشست هماهنگی وزیر اقتصادو رییس بانک مرکزی با اعضای کمیسیون مشترک مجلس در خصوص بررسی لایحه خروج از رکود دولت برگزار شد.

به گزارش شبکه اخبار اقتصاد و دارایی(شادا)، وزیر اقتصاد طی سخنانی در این نشست که در محل وزارت اقتصاد برگزار شد، اظهار داشت: دولت در تدوین لایحه خروج از رکود، نهایت سعی خود را به کار برد تا هیچ گونه تغییری به واسطه آن در برنامه های زیربنایی و قوانین مادر کشور به وجود نیاید.
علی طیب نیا با اشاره به تاکید اعضای دولت در جلسه شب گذشته هیات وزیران برای رسیدن به یک جمع بندی مشترک در خصوص لایحه تقدیمی به مجلس پیش از بررسی آن در صحن علنی، از نمایندگان به خاطر حضور در جلسه تشکر کرد.
وزیر اقتصاد همچنین با قدردانی از مساعدت و همراهی نمایندگان مجلس در تصویب یک فوریت بررسی لایحه خروج از رکود در مجلس شورای اسلامی، یکی از دلایل تاکید دولت برای بررسی سریع تر این لایحه را، مشخص شدن وضعیت تکالیف بودجه ای برای مفاد برخی مواد الحاقی از سوی مجلس به آن خواند که می بایست جهت پیش بینی ردیف های بودجه ای لازم برای سال 1394، هر چه سریع تر تکلیف آن روشن شود.

گفتنی است، در این جلسه، نمایندگان عضو کمیسیون مشترک مجلس شامل کمیسیون اصل 44 قانون اساسی، کمیسیون اقتصادی، کمیسیون برنامه و بودجه و تعدادی از نمایندگان فعال سایر کمیسیون های مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

 

 

(سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳) ۱۰:۵۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها