یکشنبه / ۴ آبان ۱۳۹۳ / ۱۲:۱۵
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۵۲۴۷۴
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس سرویس عمومی
جام تولید ،کیفیت ، سلامت

گروه صنایع غذایی یک و یک قهرمان دومین دوره مسابقات فوتبال صنعت غذا

تیمهای پدرخوب و پگاه تهران به ترتیب به مقام نایب قهرمان و سومی مسابقات دست یافتند.

به گزارش اگروفودنیوز ، دومین دوره مسابقات فوتبال صنعت غذا ( جام تولید کیفیت سلامت ) با با قهرمانی تیم یک و یک به پایان رسید . در بازی فینال این مسابقات تیم یک و یک موفق شد پدر خوب حریف پرقدرت خود را با نتیجه 2 بر 1 شکست دهد . گلهای بازی فینال را ابتدا محسن نیک سیرت در دقیقه 14 به ثمر رساند و سپس یک و یک با گلهای دقیقه 53 حیدری و 60 پویا حسینی موفق به پیروزی در دیدار نهایی رقابتها شد و به عنوان قهرمان دومین دوره مسابقات نام خود را در تاریخ مسابقات ثبت کرد و تیم پدرخوب نیز به مقام نایب قهرمانی این دوره اکتفا کرد.

 

فوتبال جام تولید، کیفیت و سلامت 1

 

در دیدار رده بندی این مسابقات نیز در یک دیدار پربرخورد و جذاب تیم پگاه تهران با نتیجه 3 بر 2 از سد تیم بسته بندی فراورده های شیری پگاه گذشت و به مقام سوم دست یافت . گلهای این دیدار را نیز نریمانی و انصاف در دقایق 14 و 16 برای صنایع بسته بندی و احسان طولابی ، مصطفی علیخانی و حمیدقدیری در دقایق 25 ، 40 و 60 برای پگاه تهران به ثمر رساندند .



مراسم اختتامیه مسابقات با حضور میهمانان ویژه از جمله مهندس احمد فتح الهی (رییس هیات مدیره شرکت سبزان و شرکت تعاونی صنایع کنسرو) ، مهندس یزدانپناه مدیرعامل اسبق صنایع شیر ایران ، مدیران عامل شرکتهای صنایع غذایی برگزار شد و مهندس جریان برای دقایقی ضمن خوشامد به مدعوین به ایراد سخنرانی پرداخت و مراسم اهدا جوایز صورت گرفت.

ضمنا علاوه بر جوایزی که از سوی کمیته برگزاری مسابقات به تیمهای اول و دوم اعطا شد ، شرکتهای سبزدانه هرمزان و صنایع غذایی سحرهمدان و یک و یک هدایایی از محصولات خود را به تیمهای برتر ارائه دادند .
شرکت تهران همبرگر( فراورده های گوشتی مام) نیز حامی تیم رسانه صنعت غذا در این مسابقات بود


گفتنی است مسابقات فوتبال صنعت غذا هر ساله به مناسبت 4 رویداد روز جهانی غذا ، روز جهانی استاندارد ، روز ورزش و تربیت بدنی و روز ملی صادرات که همگر در یک هفته واقع شده اند به همت باشگاه صنایع غذایی آریا برگزار می شود که اولین و دومین دوره از این مسابقات نیز به میزبانی شرکت پگاه تهران برگزار گردید.

برای وضوح تصاویر روی عکسها کلیک کنید .

 

 

 

 

لازم بذکر است که در در چهارمین روز برگزاری که چهارشنبه گذشته برگزار گردیده بود تیم یک ویک موفق شد با یک گل تیم بسته بندی فراورده های شیری پگاه را شکست دهد و پدر خوب نیز موفق شد با نتیجه 6 بر 1 از سد تیم مدعی پگاه تهران و میزبان مسابقات عبور کند .

در دیدار اول بازی نیمه نهایی تیم یک و یک در دقیقه 51 توسط حسین محبت به گل رسید و بازی با همین یک گل به سود یک و یک خاتمه یافت و تیم بسته بندی فراورده های شیری پگاه از فینال بازماند و برای سومی مسابقات تلاش می کند.

در دیگر بازی نیمه نهایی مابین تیمهای پدرخوب و پگاه تهران که به قضاوت ایرج شهرزادگان برگزار شد ، تیم پدرخوب موفق شد با نتیجه 6 بر 1 از سد تیم پگاه تهران عبور کند . گلهای این بازی را ابتدا در دقیقه 17 شهریار هاجری برای پگاه تهران و امیرعباس غفوری های اصل ( دقایق 19 و 62) ، رضا نصیری (دقیقه 29) ، مجید واعظ (دقیقه 46) ، محمد نوازی ( دقایق 55 و 60 ) به ثمر رساندند .

بدین ترتیب تیم پدر خوب و یک و یک با شکست حریفان خود به دیدار نهایی این مسابقات راه یافتند . و بازی نهایی و دیدار اختتامیه راس ساعت 14 روز شنبه در محل شرکت پگاه تهران واقع در کیلومتر 4 بزرگراه فتح برگزار می شود . دیدار رده بندی نیز راس ساعت 12 بین تیمهای بسته بندی فراورده های شیری پگاه و پگاه تهران برگزار خواهد شد .

تیمهای پگاه تهران و بسته بندی فراورده های شیری پگاه دیدار رده بندی را برگزار می کنند .

 

مسابقات فوتبال صنعت غذا

تیم رستوران های زنجیره ای پدر خوب

فوتبال جام تولید، کیفیت و سلامت 2

 

فوتبال جام تولید، کیفیت و سلامت 4  






(یکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۳) ۱۲:۱۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها