سه شنبه / ۲۹ مهر ۱۳۹۳ / ۰۹:۴۱
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۵۲۲۹۶
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

ایران با ۱۵ شرکت در نمایشگاه مواد غذایی فرانسه شرکت کرد

پنجاهمین نمایشگاه بین المللی سیال فرانسه در زمینه مواد غذایی در فضایی به مساحت ۲۶۰ هزار متر مربع با حضور ۶ هزار و ۳۰۰ تولید کننده افتتاح شد.

 به نقل از شاتا، نمایشگاه سیال فرانسه از معتبر ترین نمایشگاههای اروپایی در زمینه مواد غذایی است که با مشارکت پاویون جمهوری اسلامی ایران گشایش یافت.
85درصد کشورهای خارجی از سراسر جهان  در این نمایشگاه حضور دارند و پیش بینی  می شود بیش از 150 هزار نفر بازدید کننده داشته باشد.
این نمایشگاه در روز یکشنبه مورخ 27 مهر ماه امسال برابر با 19 اکتبر 2014 در محل نمایشگاههای پاریس افتتاح گردید و در این نمایشگاه 15 شرکت ایرانی از بهترین صادرکنندگان نمونه در زمینه انواع خشکبارشامل پسته , بادام , خرما , کشمش , انجیر و دیگر محصولاتی از قبیل زعفران و زرشکو همچنین انواع نوشیدنی , در فضایی به مساحت 350 متر مربع در سالن اصلی نمایشگاه مشارکت نموده اند.
بنا بر این گزارش،  سفیر جمهوری اسلامی ایران به همراه مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران و رایزن اقتصادی سفارت ایران در پاریس پس مراسم رسمی افتتاحیه از پاویون ایران بازدید بعمل آوردند و از نزدیک با تولیدکنندگان و صادرکنندگان مذاکره نمودند.

قابل ذکر است این نمایشگاه تا اول آبان ماه برابر با 23 اکتبر به کار خود ادامه خواهد داد.

تسنیم

(سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳) ۰۹:۴۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها