یکشنبه / ۲۷ مهر ۱۳۹۳ / ۱۳:۰۹
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۵۲۲۳۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های لبنی

درخواست نامه جهت مطالبات دامداران به وزارت کشور نوشته شده است

سلطانی گفت: درخواست نامه‌ای از سوی اتحادیه جهت تجمع 3 هزار نفری دامداران برای پرداخت مطالبات معوق ارسال شده تا نماینده‌ای از سوی این اتحادیه درخواست‌های دامداران مطرح کند تا شاهد پیگیری این مسئله از سوی مسئولین ذی‌ربط باشیم.

سعید سلطانی مدیرعامل اتحادیه دامداران ، اظهار داشت: بیش از 84 درصد تولیدکنندگان شیر خواهان پرداخت یارانه به صورت نهاده هستند نه پرداخت پول زیرا آن یارانه 120 میلیارد تومانی که برای چهار ماهه آخر سال گذشته پرداخت گردید فقط 30 درصد آن محقق شد و ما خواهان کمک فوری ستاد هدفمندی یارانه‌ها برای پیگیری و کمک به دامداران هستیم.

وی در ادامه افزود: ما نماینده‌ آن 10 نفری که تجمع کردند نیستیم زیرا عده‌ای از آن اعضا خواهان آزاد شدن قیمت شیر و تعیین قیمت عرضه هستند که این کار از نظر ما قابل قبول نبوده زیرا ما خواهان علوفه به جای یارانه نقدی به دامداران هستیم.

وی در پایان یادآور شد: اگر در سال جاری رساندن تولید شیر به 10 میلیون تن بخواهد محقق شود، لازمه‌ آن کمک به دامداران است زیرا 70 درصد تولید را نهاده تشکیل می‌دهند و اگر این مسئله حل شود دیگر مشکلی جهت پرداخت یارانه نخواهیم داشت.

 باشگاه خبرنگاران

(یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳) ۱۳:۰۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها