پنج شنبه / ۲۴ مهر ۱۳۹۳ / ۱۰:۵۲
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۵۲۱۴۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های لبنی

یارانه شیر به صورت ماهیانه پرداخت می شود/ یارانه مهر ماه پرداخت نشد

مقدسی گفت: یارانه شیر قرار است ماهیانه 75 میلیارد تومان به حساب دامداران پرداخت شود که متاسفانه هنوز این بودجه از سوی معاونت راه‌بردی رییس جمهور به حساب جهاد کشاورزی واریز نشده است.

احمد مقدس  اظهار داشت: یارانه مهرماه که توافق شد به تولید کنندگان شیر پرداخت شود نیز صورت نگرفت و ما خواهان واقعی شدن این محصول و دادن یارانه شیر به مردم هستیم.

وی افزود: ما یونجه 5 ماهه سال گذشته نیز از دولت دریافت نکردیم و اگر قرار است دولت از رکود خارج شود نباید یارانه به دامداران داده قیمت شیر را پایین نگه داشته تا این محصول به نرخ واقعی برسد بلکه اگر یارانه به حساب مردم مانند نان واریز شود دیگر این بحث قیمت‌گذاری شیر پایان می‌یابد.

مقدس با بیان این که ذرت علوفه ای دامداران 100 درصد افزایش یافته است تصریح کرد: این مسئله افزایش قیمت و هم چنین عدم پرداخت یارانه از سوی سبب می‌شود روی صادرات لبنی تاثیر بگذارد و تولید کنندگان شیر را با این قیمت و با توجه به زیانشان به کارخانجات تولیدی بفروشند.

وی در پایان یادآور شد: قیمت شیر هرکیلویی بین 110تا 1250 تومان به کارنجات فروخته می‌شود و ما شاهد اجرای مصوبه 1440 تومانی شیراز سوی این کارخانه‌های به دلیل عدم پرداخت یارانه و اجرایی شدن مصوبه نیستم.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران

(پنج شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳) ۱۰:۵۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها