یکشنبه / ۲۰ مهر ۱۳۹۳ / ۱۳:۰۳
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۵۲۰۳۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

برگزاری نمایشگاه صنعت دام، طیور و فرآورده های لبنی خاورمیانه در تهران

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور، فرآورده های لبنی و صنایع وابسته منطقه خاورمیانه با مشارکت شرکت های داخلی و خارجی از چهارم تا هفتم آبان ماه سالجاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

 در این نمایشگاه بیش از 400 شرکت داخلی و خارجی از 15 کشور آلمان، ایتالیا، هلند، سوئیس، فرانسه، اسپانیا، دانمارک، بلژیک، کانادا، آمریکا، استرالیا، کره جنوبی، مالزی، چین و ترکیه آخرین دستاوردهای خود را در معرض نمایش می گذارند.

مدیر برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور، فرآورده های لبنی و صنایع وابسته، گفت: میزان شرکت کنندگان خارجی در این نمایشگاه نسبت به سال گذشته 300 درصد افزایش یافته است.

ابوالقاسم سالار رضایی با بیان اینکه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور، فرآورده های لبنی و صنایع وابسته در فضائی بالغ بر 25 هزار مترمربع برگزار می شود، افزود: امسال استقبال به نحوی بود که از هفته ها قبل فضای نمایشگاه بصورت کامل زیر پوشش غرفه داران قرار گرفت و بسیاری از شرکت ها بخاطر محدودیت فضا، نتوانسته اند در نمایشگاه حضور پیدا کنند.

وی اضافه کرد: همچنین امسال نسبت به سال گذشته حدود 5 هزار مترمربع به فضای نمایشگاهی اضافه شده است.

مدیر برگزاری این نمایشگاه گفت: شرکت کنندگان در این نمایشگاه در زیر گروه های تجهیزات مورد نیاز صنایع دامپروری و مکمل های خوراکی، دامپزشکی و واکسن های دامی، دارو و مکمل هل های غذائی، فرآورده ها و تولیدات لبنی، انواع خوراک دام، ماشین آلات و تجهیزات دامپروری، داروهای دامپزشکی و ضدعفونی کننده ها، افزودنی های خوراک دام و طیور، تجهیزات و لوازم مرغداری، تجهیزات گرمایشی و سرمایشی حضور می یابند.

به گفته وی، همچنین در این نمایشگاه جدیدترین و نوین ترین تجهیزات، صنایع، دستگاه ها و خدمات صنعت دام و طیور و فرآورده های لبنی نیز ارائه می گردد و در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: قرار است در چهار روز برگزاری این نمایشگاه، چهار هیات تجاری و اقتصادی از جمهوری های آسیای میانه و کشورهای خلیج فارس در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران حضور یابند و ضمن بازدید از سالن ها و غرفه های نمایشگاهی؛ با تجار، بازرگانان و تولیدکنندگان ایرانی وارد مذاکره و گفتگو شوند.

وی ادامه داد: برگزاری چهار همایش و کارگاه تخصصی و آموزشی از دیگر برنامه های جانبی سیزدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، فرآوردهای لبنی و صنایع وابسته است.

به گزارش ایرنا، معرفی دستاوردها، ظرفیت ها و توانمندی های شرکت ها، نهادها و سازمان های داخلی، انتقال دانش، تکنولوژی و تجربیات، آشنائی با الگوهای موفق جهانی در عرصه دام و طیور و فرآورده های لبنی، فراهم سازی زمینه های لازم برای سرمایه گذاری شرکت های داخلی و خارجی، کارآفرینی و اشتغال پایدار مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

متقاضیان و علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر این نمایشگاه به آدرس اینترنتی www.miladgroup.netمراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۴۴۴۴۸۲۱۶ تماس حاصل کنند.
(یکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۳) ۱۳:۰۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها