شنبه / ۱۹ مهر ۱۳۹۳ / ۰۹:۳۹
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۵۱۹۹۸
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

لزوم توجه به حقوق تعاونگران فعال با تجمیع سه اتاق تعاون بازرگانی و اصناف

بهرامی گفت : تجمیع سه اتاق تعاون ، اصناف و بازرگانی باید با توجه به نظر تعاونگران فعال در عرصه تعاون صورت گیرد تا این تجمیع با حفظ حقوق تعاونگران سبب توسعه بخش تعاون شود .

عبدالله بهرامی بازرس اتاق تعاون مرکزی ایران با توجه به لزوم تجدید نظر در تصمیم به تجمیع سه اتاق تعاون ، اصناف و بازرگانی گفت : اتاق تعاون ارکان تعاون کشور است و حال باید دید با این تصمیم تمام حقوق بخش تعاون با تجمیع حفظ می شود یا خیر .  

وی گفت : از آنجا که هر اتاق دارای اساس نامه خاص خود می باشد و هدف در این تجمیع این است که حقوق تمام اتاق ها حفظ شود باید با بررسی دقیق اساس نامه سه اتاق تصمیم گرفت .
 
بازرس اتاق تعاون مرکزی ایران با بیان اینکه اهداف بخش تعاون علاوه بر اقتصاد توجه به شرایط اجتماعی هم هست ادامه داد : در بین سه اتاق اتاق تعاون مردمی ترین بخش اقتصاد را دارد و باید این تجمیع با حفظ حقوق تمام تعاونگران و لزوم بررسی اساس نامه اتاق ها صورت گیرد .  

وی در پایان گفت : تجمیع سه اتاق تعاون ، اصناف و بازرگانی  باید با توجه به نظر تعاونگران فعال در عرصه تعاون صورت گیرد تا این تجمیع با حفظ حقوق تعاونگران سبب توسعه بخش تعاون شود . 

 

 

 

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران

(شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۳) ۰۹:۳۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها