یکشنبه / ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۳:۲۲
سرویس : خدمات بازرگانی و حمل و نقل
کد خبر : ۵۱۳۱۶
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس خدمات بازرگانی و حمل و نقل

هیات تجاری رومانی فردا به اتاق تهران می‌آید

هیات تجاری اتاق مشترک رومانی و ایران که امروز وارد ایران شده است صبح فردا- دوشنبه- به اتاق تهران می‌آید. ریاست این هیات فنی تجاری را آقای ماتاکه نیکولایده رییس اتاق مشترک رومانی و ایران برعهده دارد و اعضای این هیات قرار است طی چهار روز که در ایران خواهند بود با فعالان اقتصادی کشورمان ملاقات و پیرامون توسعه مناسبات تجاری با تجار و صاحبان کسب‌و‌کار ایران به گفت‌و‌گو بنشینند.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، زمینه های کاری هیات تجاری رومانی شامل، ساخت و ساز ( شهری، صنایع هوائی و سد سازی ) ، صنایع سنگین (ساخت کانتینر و مخازن ، تجهیزات و قطعات صنایع خودرو و تراکتور سازی ، ذوب فلزات و .... )صنایع کشاورزی و غذائی ، نساجی ، دارو ،چوب ، نفت و پتروشیمی، تجهیزات الکترونیک و صنعتی، زیر ساخت‌های انرژی، حمل و نقل و گردشگری و خدمات زیست محیطی است.

اعضای اتاق تهران و فعالان اقتصادی که علاقمند به حضور در این نشست هستند می‌توانند به بخش «هیات تجاری» سایت اتاق تهران مراجعه کرده و با تکمیل فرم ثبت نام آمادگی خود را برای حضور در جلسه ملاقات با هیات تجاری رومانی اعلام کنند.

نشست هیات تجاری اتاق مشترک رومانی و ایران ساعت 10 صبح فردا، دوشنبه 24 شهریورماه جاری، در محل ساختمان اتاق بازرگانی تهران برگزار می‌شود.
(یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۳) ۱۳:۲۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها