چهارشنبه / ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۰:۳۲
سرویس : خدمات بازرگانی و حمل و نقل
کد خبر : ۵۱۰۴۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس خدمات بازرگانی و حمل و نقل

هیات‌های تجاری عراق، افغانستان و تاجیکستان خواستار گسترش همکاری با ایران شدند

معاون بازاریابی و تنظیم روابط سازمان توسعه تجارت ایران از حضور هیات‌های تجاری، بازاریابی و سرمایه‌گذاری کشورهای عراق، افغانستان و تاجیکستان در ایران و بازدید از نمایشگاه لبنیات و صنایع وابسته استان گلستان و تمایل آنها به گسترش مناسبات تجاری با ایران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، «میرابوطالب بدری» با اعلام این خبر گفت: این هیات‌ها متشکل از 30 نفر از تجار و بازرگانان فعال صنایع لبنیات و موادغذایی، با حضور در استان گلستان، مذاکرات تجاری رودررو با طرف‌های ایرانی داشتند.

وی با اشاره به برپایی جلسات تخصصی میان این هیات‌ها و مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، سازمان شهرک‌های صنعتی گرگان، اتاق بازرگانی گرگان، اظهار داشت: تجار خارجی حاضر در این نمایشگاه از برخی واحدهای تولیدی- صادراتی استان گلستان نیز بازدید کردند.

بدری با بیان اینکه مذاکرات تجاری رودررو، ابزاری مهم و تاثیرگذار برای توسعه صادرات غیرنفتی کشور است، گفت: تقویت هرچه بیشتر تعاملات تجاری ایران و کشورهای همسایه در اولویت کاری سازمان توسعه تجارت قرار دارد و ما به دنبال اجرایی شدن تفاهمات صورت گرفته در این سفر هستیم.

 
(چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۳) ۱۰:۳۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها