دوشنبه / ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۱:۲۰
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۵۰۹۸۸
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
بیست و سوم مهر ماه در شهر ساحلی بابلسر:

برگزاری جشن ملی روز جهانی غذا در مازندران

به گزارش فودنا اسماعیل خاتمی مقدم از برگزاری جشن ملی روز جهانی غذا در مهرماه خبر داد.

رئیس انجمن صنایع همگن غذایی و دارویی مازندران به خبرنگار فودنا گفت: به مناسبت شانزدهم اکتبر، روز جهانی غذا ، جشن ملی این روز به میزبانی انجمن صنایع همگن غذایی و دارویی مازندران بیست و سوم مهر ماه در شهر ساحلی بابلسر برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان شد:  این جشن برای سومین بار و هر ساله متناسب با شعار سال فائو (سازمان جهانی خوار و بار وکشاورزی ) برگزار میگردد .

وی در توضیح شعار امسال فائو گفت: سازمان جهانی غذا شعار سالش را کشاورزی خانوادگی :تغذیه جهانی ، مراقبت از زمین قرار داده که منظور از تغذیه جهانی رویکرد دسترسی غذا برای همه و مراقبت از زمین ، حفظ محیط زیست است  و مد نظر داریم با محور قرار دادن  این شعار، جشن ملی روز جهانی غذا را با شعار  غذا و سلامتی برگزار کنیم.

خاتمی در مورد مهمانان جشن ملی روز جهانی غذا  گفت : این جشن با حضور نزدیک به هزار نفر از خانواده مدیران ، کارشناسان و صنعتگران صنایع غذایی ، تشکل های مردمی ، دستگاههای دولتی مرتبط با صنعت غذا در سطح استان و کشور، دانشگاهیان و اصحاب رسانه ها در دو قسمت محیطی و سالنی برگزارخواهد شد.

رئیس انجمن صنایع همگن غذایی و دارویی مازندران افزود: در این جشن از چهره های سرشناس صنعت غذایی کشور و استان ، واحدهای نمونه  صنعت غذایی مازندران تقدیر به عمل می آید و واحدهای سلامت محور  نیز معرفی خواهند شد.
(دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۳) ۱۱:۲۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها