شنبه / ۸ شهریور ۱۳۹۳ / ۱۳:۵۳
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۵۰۹۱۸
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

وزیر جهاد کشاورزی به شبکه بازار می‌آید

برنامه‌ی «مجله کشاورزی»، از شنبه - هشتم شهریور ماه - هر روز از ساعت 19 تا 20 و 30 دقیقه در جدول پخش برنامه‌های شبکه بازار قرار گرفت؛ گلچین قسمت‌های این برنامه جمعه‌ها پخش می‌شود.

 ازچندی پیش بخش ویژه کشاورزی درشبکه بازار، با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی و دستیابی به خودکفایی اقتصادی وامنیت غذایی راه‌اندازی شده است.

تازه‌ترین اقدام شبکه بازار، راه‌اندازی یک برنامه‌ زنده‌ گفتگومحور با تصاویر از پیش تولیدشده با نام «مجله کشاورزی» به مدت 45 دقیقه است که در دل برنامه‌ی شامگاهی، پخش خواهد شد.

نخستین برنامه ازاین سری، روزهشتم شهریور ازساعت 19 تا 20:30 با حضور وزیرجهادکشاورزی، به مناسبت آخرین روزهفته‌ی دولت، ازشبکه تلویزیونی بازار پخش می‌شود.

فرشید فهیم، مجری این برنامه ی گفتگومحور، به همراه بینندگان شبکه بازار، صفحات مجله کشاورزی را با حضور وزیر جهاد کشاورزی ورق می‌زند و با وی درمورد زراعت، دامداری، آبزیان وشیلات، منابع طبیعی، باغداری، زندگی درروستا گفتگومی‌کند. وی همچنین بحث‌های راهبردی حوزه‌ی کشاورزی نظیر سرمایه‌گذاری، بیمه، آب و خاک را نیز با وزیرجهاد کشاورزی به بحث و گفتگو می‌گذارد.

در راه اجرای برنامه‌ی مجله کشاورزی، حسن معظمی نیز در استودیو، ضمن ارائه خبرهای کشاورزی و طرح مسابقه، با بینندگان ارتباط برقرارمی‌کند.

تهیه‌کننده برنامه مجله کشاورزی، محمدصدری است که برای پوشش کشوری در تهیه برنامه‌ها از توان عوامل برنامه‌ساز شبکه بازار در استان‌ها، بهره می‌گیرد.
(شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۳) ۱۳:۵۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها