سه شنبه / ۴ شهریور ۱۳۹۳ / ۰۹:۰۴
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۵۰۸۰۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

تشکیل جلسه هیئت مدیره اتاق تعاون مرکزی ایران برای تصویب اساسنامه جدید در آینده نزدیک

بهرامی گفت : پیش‌نویس اساسنامه جدید توسط هیئت 7 نفره آماده و به اتاق واصل شده است تا برای تصویب در مجمع آماده شود .

عبدالله بهرامی بازرس اتاق تعاون مرکزی ایران ازتشکیل جلسه هیئت مدیره برای تصویب اساسنامه جدید اتاق تعاون درهفته آینده خبرداد .

بهرامی با بیان آخرین وضعیت اساسنامه اتاق تعاون گفت : بر اساس اطلاعاتی که داریم پیش‌نویس اساسنامه جدید توسط هیئت 7 نفره آماده و به اتاق واصل شده است تا برای تصویب در مجمع آماده شود .  

بازرس اتاق تعاون  مرکزی ایران ادامه داد : با توجه به آماده شدن پیش‌نویس اساسنامه و تحقق اهداف بخش تعاون باید سریعا جلسه هیئت مدیره برای تصویب این اساسنامه تشکیل شود، بنابراین در آینده نزدیک جلسه هیئت مدیره به همین منظور تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه در جلسه هیئت مدیره اتاق تعاون در ابتدای مردادماه اصلاحیه اساسنامه چندان مطابق با قانون جدید نبودبود گفت : در جلسه هیئت مدیره اتاق تعاون در ابتدای مردادماه اصلاحیه اساسنامه چندان مطابق با قانون جدید نبود چراکه تغییرات بسیار زیادی در آن داده شده بود به همین منظو با تصویب آن مخالفت شد و با نظر اکثریت اعضا مقرر شد تا هیئت 7 نفره‌ای تشکیل شود که ظرف یک ماه اساسنامه را با توجه به قانون جدید اصلاح کند.

بهرامی افزود: بعد از تصویب اساسنامه، باید برنامه‌ریزی برای انتخابات هیئت مدیره اتاق تعاون صورت گیرد  چون برای تآخیر در انتخابات توجیه قانونی وجود دارد .  

بازرس اتاق تعاون مرکزی ایران در پایان  درخصوص وضعیت مجمع نظارت بر انتخابات اتاق تعاون گفت :‌ ترکیب مجمع کامل شده ، نشستهای هماهنگی برگزار شده و مجمع در حال تدوین برنامه است . 
(سه شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۳) ۰۹:۰۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها