پنج شنبه / ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ / ۱۵:۴۳
سرویس : صنعت برنج و ماکارونی
کد خبر : ۵۰۴۵۳
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس صنعت برنج و ماکارونی
رئیس هیأت مدیره گروه صنعتی پژوهشی زر در حضور وزیر دادگستری:

مرتضی سلطانی : کمترین توقع از دولت محترم، تضمین «امنیت کارآفرینی»

به گزارش فودنا، مرتضی سلطانی در حاشیه بازدید وزیر دادگستری از گروه کارخانجات زرماکاورن و در جمع مدیران و کارکنان گروه صنعتی زرماکارون ضمن خیر مقدم از حضور حجت الاسلام وا لمسلمین جناب آقای پورمحمدی، وزیر محترم دادگستری گفت : این روز فرخنده با «روز ملی مقاومت اسلامی» همزمانی دارد. بی شک در شرایط سخت تحریم ها و فشار روزافزون ناشی از آنها بر معیشت و اقتصاد کشور، موظف به مقاومت جهاد گونه هستیم.

به گزارش شبکه خبری صنایع غذایی ایران،رئیس هیأت مدیره گروه صنعتی پژوهشی زر در سخنرانی خود گفت: در چنین شرایطی حوزه صنعت بعنوان خاکریز استراتژیک این مقاومت با تأکید بر تولید صادرات محور، مراقبه از منافع اقتصادی مردم، اصرار بر تولید اجتماعی و مدیریت صحیح بر منابع، مهمترین نقش را ایفاء می کند و تمامی فعالان عرصه‌های صنعتی همانند سربازانی فداکار در حال انجام وظیفه خطیر دفاع از استقلال و رفاه اجتماعی کشور هستند.

تجلی گاه مقاومت امروز، مقاومت اقتصادی است. رویکردی براساس افزایش سرمایه اجتماعی است که ارتقاء سطح معیشت شهروندان از دستآوردهای آن به شمار می رود.

آنگونه که رهبر معظم انقلاب همواره بر حمایت از تولید سالم در جهت ارتقاء سطح اقتصادی و معیشتی مردم تأکید فرموده‌اند، کارآفرینان و صنعتگران کشور هم با کمترین توقع از دولت محترم که تضمین «امنیت کارآفرینی» سرلوحه آن قرار دارد، کمافی سابق از هیچ خدمتی کوتاهی نکرده و نخواهند کرد.

به گزارش فودنا، مرتضی سلطانی در پایان سخنان خود افزود: تحقق اوامر معظم له به ویژه در سالی که با نام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» مزین گشته، صرفاً با توجه عمیق به رونق صنعت و توسعه صادرات غیرنفتی انجام پذیر خواهد بود. در این صورت، اشتغال پایدار تثبیت می شود، ارزش افزوده اقتصادی فراهم می گردد و در نهایت امنیت اجتماعی نهادینه می شود.

زرماکارون

(پنج شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳) ۱۵:۴۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها