سه شنبه / ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ / ۱۵:۰۹
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۵۰۴۱۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم

ورودفاضلاب شهرستان نیر به آب آشامیدنی

نماینده مردم اردبیل،نمین، نیر و سرعین در مجلس،گفت:متأسفانه عدم تسریع در اتمام تصفیه خانه ها، باعث ورود فاضلاب شهرستان نیر به آب آشامیدنی و افت کیفیت آب شرب این شهرستان شده است.

کمال الدین پیرموذندرگفت و گو با خبرنگارحوزه انتخابیهخبرگزای خانه ملت،درخصوص مشکلات شهرستان های اردبیل،نمین، نیر و سرعین در استان اردبیل،گفت: متأسفانه اکنون استان اردبیل با مشکل پیشرفت لاک پشتی پروژه های صنعتی،اقتصادی و عمرانی مواجه شده است.  

نماینده مردم اردبیل،نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:متأسفانه در حال حاضر مردم استان اردبیل به ویژه شهرستان های اردبیل،نمین، نیر و سرعین با کمبود شدید آب آشامیدنی دست و پنجه نرم می کنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم،اظهار داشت:با توجه به بی آبی شدید در برخی از روستاهای استان اردبیل، متأسفانه اکنون با نبود پیشرفت فیزیکی خوب در پروژه های عمرانی سدسازی مواجه هستیم.

تسریع در آغاز پروژه های پایاب سد خدا آفرین اردبیل

نماینده مردم اردبیل،نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه تاکنون دولت درخصوص آغاز عملیات اجرایی پروژه های پایاب سد خدا آفرین استان اردبیل عملکرد قابل توجهی نداشته است.

ضرورت تصویب منطقه آزاد ویژه اقتصادی اردبیل

این نماینده مردم در مجلس نهم،اظهار داشت:درحال حاضر تسریع در تصویب منطقه آزاد ویژه اقتصادی و گردشگری استان اردبیل اصلی ترین و مهم ترین خواسته مردم اردبیل به ویژه شهرستان های اردبیل،نمین، نیر و سرعین از رئیس جمهور است.

عدم شروع استخراج نفت مغان

نماینده مردم اردبیل،نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به عدم توسعه و سرمایه گذاری در بخش دامپروری استان اردبیل،افزود: استان اردبیل در بخش پتروشیمی با مشکلات عدیده ای مواجه است به طوری که تاکنون استخراج نفت مغان ازسوی وزارت نفت آغاز نشده است.

پیرموذن،افزود: آغاز عملیات اجرایی راه آهن اردبیل _ میانه _پارس آباد باید هر چه سریعتر در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گیرد.

ورودفاضلاب شهرستان نیر به آب آشامیدنی

نماینده مردم اردبیل،نمین، نیر و سرعین در مجلس،تصریح کرد:متأسفانه عدم تسریع در اتمام تصفیه خانه ها، باعث ورود فاضلاب شهرستان نیر به آب آشامیدنی و افت کیفیت آب شرب این شهرستان شده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس،با اشاره به محدودیت در فصل کاری استان اردبیل،گفت: عدم تخصیص به موقع اعتبار به پروژه های عمرانی باعث رکود نسبی و تعطیلی بسیاری از پروژه های صنعتی،اقتصادی و عمرانی استان اردبیل شده که امیدواریم با سفر رئیس جمهور بسیاری از مشکلات این استان حل شود.
(سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳) ۱۵:۰۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها