سه شنبه / ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ / ۰۹:۳۶
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۵۰۳۷۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

همایش «تبیین سیاست‌های اقتصادی دولت برای خروج از رکود» آغاز شد

همایش «تبیین سیاست‌های اقتصادی دولت برای خروج از رکود» با حضور رئیس‌جمهور و تیم اقتصادی دولت آغاز شد.

 همایش یک روزه «تبیین سیاست‌های اقتصادی دولت برای خروج از رکود» دقایقی پیش با حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی آغاز به کار کرد.
در این همایش که با سخنرانی رئیس جمهوری آغاز می‌شود، وزرای نفت، راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصادی و دارایی، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و رئیس کل بانک مرکزی، ضمن تحلیل سیاست‌های اقتصادی دولت، به تشریح و تبیین سیاست‌های اقتصادی دولت برای خروج از رکود در حوزه مربوط به خود می‌پردازند.
در این همایش که با هدف ارائه راهکارهای خروج اقتصاد کشور از رکود برگزار می شود، علاوه بر حضور وزاری اقتصادی دولت، حجت‌الاسالم سید محمد علوی وزیر اطلاعات، الهام امین‌زاده معاون حقوقی رئیس‌جمهور، شهین دخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، محمود واعظی وزیر ارتباطات، سید حسین هاشمی استاندار تهران، محمدرضا صادق مشاور رئیس جمهور، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور و حسین فریدون دستیار ویژه رئیس‌جمهور حضور دارند.

علاوه بر این، چهره‌های شاخص بخش خصوصی، فعالان صنعتی، رؤسای اصناف، بنگاه‌های بزرگ اقتصادی، اقتصاددانان مدیران ارشد دولتی و مدیران و اصحاب رسانه‌ای کشور نیز به عنوان مهمان ویژه در این همایش حضور دارند.

تسنیم

(سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳) ۰۹:۳۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها