یکشنبه / ۵ مرداد ۱۳۹۳ / ۱۳:۲۱
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۵۰۰۱۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

با مفسدان اقتصادی بدون اغماض برخورد شود

معاون حقوقی، امور مجلس و بین الملل ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز بر برخورد بدون اغماض با مفسدان اقتصادی تاکید کرد و گفت: قاچاق در کنار ضربه به تولید کشور با تضییع حقوق دولت، ضربات جبران ناپذیری به بدنه اقتصادی کشور وارد می کند.

 جلسه کار گروه پرونده های مهم قاچاق کالا و ارز با حضور نمایندگان قوه قضاییه، نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات، سازمان تعزیرات حکومتی و گمرک تشکیل و پرونده ای با ارزش ریالی 370 میلیارد ریال مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و در مورد همکاری لازم دستگاه های عضو به منظور تکمیل و رسیدگی در مراجع قضایی قاچاق تصمیم گیری شد.

محمد ایلخانی در این جلسه گفت: توقع مردم و مسوولان از دستگاه های متولی در ارتباط با مبارزه با معضل قاچاق برخورد بدون اغماض و پیگیرانه با عاملان اصلی و دانه درشت های قاچاق است.

معاون حقوقی، امور مجلس و بین الملل ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد: باید دستگاه های امنیتی و انتظامی با ورود دقیق به پرونده های قاچاق کلان تمامی راه هایی که امکان سوء استفاده برای فرار از چنگال قانون وجود دارد را شناسایی و مسدودکنند.

وی خاطر نشان کرد: ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز به عنوان دستگاه سیاست گذار، برنامه ریز و هماهنگ کننده و پشتیبان در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در کنار تمام دستگاه های ذیربط برای به نتیجه رسیدن پرونده های مهم با جدیت پیگیری می کند.

ایلخانی با اشاره به لزوم صیانت از کارکنان شاغل در دستگاه های مرتبط با امر مبارزه با قاچاق گفت: در رسیدگی به پرونده های مرتبط با قاچاق کالا و ارز توجه و تاکید بر برخورد با عوامل درون سازمانی دخیل باید بیش از سایرین مورد توجه قرار گیرد، چرا که بدنه فاسد آثار زیان بار و مخرب زیادی را متوجه سازمان های مسوول می کند و درعین حال اعتماد عمومی را نیز سلب خواهد کرد.

ایرنا

(یکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳) ۱۳:۲۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها