شنبه / ۱۴ تیر ۱۳۹۳ / ۱۳:۰۱
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۴۹۳۹۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

برگزاری نهمین نمایشگاه اختصاصی ایران در ترکمنستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی از برگزاری نهمین نمایشگاه اختصاصی کشورمان با محوریت این استان در ترکمنستان خبر داد.

 با پیگیری های رئیس اتاق بازرگانی ورئیس اداره توسعه صادرات و تجارت الکترونیکی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان صدور مجوز نهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در عشق آباد ترکمنستان دراسفندماه سال جاری اخذ شد.

نیکدل گفت: کشور ترکمنستان از جمله کشورهای در حال توسعه است که قابلیت ها و فرصت های بسیار برای سرمایه گذاری دارد و با توجه به روابط تجاری استان با کشور ترکمنستان و همچنین وجود مشترکات فرهنگی و قومی و زبانی بین مردم کشور ترکمنستان و اقوام ترکمن استان خراسان شمالی برگزاری این نمایشگاه ها می تواند کمک بسیار موثری به تجار ایرانی در زمینه صدور تولیدات و خدمات فنی و مهندسی باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی با اشاره به حضور خوب تجار و بازرگانان کشور در ترکمنستان و همچنین صادرات کالاهای با کیفیت خوب و قیمت مناسب، کالاهای ایرانی را نسبت به بسیاری از رقبا در بازار کشور ترکمنستان را مناسب دانست و افزود: باید از این مزیت بهره کافی را برده و حجم مبادلات بازرگانی ایران و ترکمنستان را افزایش دهیم.

وی اظهار داشت: سعی مجموعه اتاق بازرگانی استان، سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی و شرکت مجری برگزار کننده بر این است تا روند رو به رشد حضور ایرانیان در نمایشگاه اخصاصی جمهوری اسلامی ایران در عشق آباد - ترکمنستان را توسعه دهیم.

نیکدل در ادامه گفت: در این نمایشگاه شرکت ها و واحد های تولیدی و صادرات گرا می توانند محصولات خود در بخش های مختلف از جمله مصالح و مواد ساختمانی، پتروشیمی، لوازم خانگی، صنایع غذایی، ماشین آلات، مواد آرایشی و بهداشتی، صنعت و معدن و صنعت حمل و نقل، کشاورزی، دامپروری، آبزیان و بسیاری از گروه های تولیدی را عرضه کنند.

ایلنا

(شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۳) ۱۳:۰۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها