جمعه / ۶ تیر ۱۳۹۳ / ۱۶:۲۷
سرویس : خدمات بازرگانی و حمل و نقل
کد خبر : ۴۹۱۴۵
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس خدمات بازرگانی و حمل و نقل

رونمایی از نشان بین‌المللی تجارت ایران و عراق

دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق از ارزیابی شرکت های صادرکننده به عراق خبرداد و گفت: به شرکت‌های برتر صادرکننده به عراق، نشان بین المللی تجارت ایران و عراق اهدا می شود.

به گزارش فودنا به نقل از مهر، جهانبخش سنجابی شیرازی گفت: برای حضور موثرتر در بازار عراق و ارزیابی محصولات صادراتی ایران به این کشور، شرکت های برتر صادرکننده به عراق ارزیابی می شوند و در نهایت، نشان بین المللی تجارت ایران و عراق به آنها اعطا خواهد شد.

دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق افزود: از سوی دیگر، اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق با هدف بسترسازی بسط و توسعه تعاملات تجاری و اقتصادی بین ایران و عراق و آشنایی فعالان اقتصادی با آخرین وضعیت بازار کسب و کار و فرصت ها و چالش‌های پیشرو در تجارت و فعالیت اقتصادی، اولین اجلاس بین المللی توسعه تجارت و همکاری‌های اقتصادی ایران و عراق را در مرداد ماه سال 1393 با مشارکت، حمایت و همکاری رؤسای دستگاههای حاکمیتی و دولتی مسئول برگزار می کند.

وی تصریح کرد: در این اجلاس افزون بر نمایشگاه جنبی ویژه شرکت ها برتر تجاری، تولید کننده، خدماتی و تسهیل گران تجارت از طرح، تندیس و منشور نشان بین المللی تجارت ایران و عراق رونمایی می شود.

به گفته سنجابی، این نشان با همکاری سازمان ملی بهره وری ایران و با بهره‌گیری از شاخص‌های مبتنی بر متغیر های مدیریتی، عملکردی، نظارتی، بهره وری و کیفیتی به صورت  سالانه به شرکت های برتر ارزیابی شده اعطا  می گردد.
(جمعه ۶ تیر ۱۳۹۳) ۱۶:۲۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها