دوشنبه / ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ / ۱۰:۰۶
سرویس : اقتصاد
کد خبر : ۴۸۷۸۸
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس اقتصاد

ماراتن صادرکنندگان برای نمونه شدن

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از آغاز دریافت مدارک و مستندات صادرکنندگان به منظور انتخاب صادرکنندگان نمونه سال جاری خبرداد و گفت: صادرکنندگان از فردا می توانند با مراجعه به دبیرخانه کارگروه انتخاب صادرکنندگان نمونه سازمان توسعه تجارت ایران، مدارک و مستندات لازم را ارایه کنند، ضمن اینکه ثبت نام الکترونیکی نیز تا ششم تیرماه سال جاری ادامه دارد.

ولی اله افخمی راد از آغاز فرآیند انتخاب صادرکنندگان نمونه سال جاری خبرداد و گفت: بر این اساس صادرکنندگان کشور می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی انتخاب صادرکنندگان نمونه با عنوان نمونش، ضوابط و معیارهای مورد نیاز برای شرکت در این رقابت ملی را ملاحظه کرده و در صورت دارا بودن شرایط، به صورت الکترونیکی ثبت نام کنند؛ این در حالی است که مهلت ثبت نام الکترونیکی تا ششم تیرماه سال جاری در نظر گرفته شده و صادرکنندگان باید در این مدت، کد رهگیری دریافت نمایند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه پس از ثبت نام الکترونیکی، صادرکنندگان می توانند با ارایه مدارک و مستندات لازم در فرآیند انتخاب صادرکنندگان نمونه شرکت کنند، افزود: مهلت ارایه مدارک و مستندات از سه شنبه 27 خردادماه تعیین شده است؛ این در حالی است که آخرین مهلت برای ارایه مدارک 11 تیرماه سال جاری است.

وی تصریح کرد: همه ساله سازمان توسعه تجارت ایران در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش قابل تقدیر فعالان عرصه صادرات غیرنفتی، بنگاهها و تشکل های نمونه صادراتی را در 29 مهرماه که روز ملی صادرات نام گرفته است، معرفی می کند.

به گفته رئیس کل سازمان توسعه تجارت، همچنین تشکل ها و اتحادیه های صادراتی نیز می توانند در کنار شخصیت های حقیقی صادرکننده، در این رقابت ملی شرکت کرده و در بخش ارزیابی و رتبه بندی تشکل ها ثبت نام کنند.

مهر

(دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۳) ۱۰:۰۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها