جمعه / ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ / ۱۲:۴۵
سرویس : خدمات بازرگانی و حمل و نقل
کد خبر : ۴۸۶۶۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس خدمات بازرگانی و حمل و نقل

تجار و سرمایه گذاران فرانسوی خواستار ورود به بازار ایران شدند

چند تن از تجار و سرمایه گذاران فرانسوی با مدیر کل سرمایه گذاری های خارجی سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران در خصوص بررسی زمینه های سرمایه گذاری در ایران دیروز در محل شورای عالی ایرانیان دیدار و گفتگو کردند.

 به نقل از روابط عمومی سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران، در این نشست ابولفضل کوده ئی مدیر کل سرمایه گذاری های خارجی توضیحات مبسوطی در پیرامون فضای اقتصادی و سرمایه گذاری در کشور، مزایا  و ویژگی ها و پوششهای حمایتی  قانون تشویق و حمایت سرمایه گذاری خارجی،  سیاست و نگاه کشور به موضوع سرمایه گذاری خارجی، خدمات و تسهیلات قابل ارایه به سرمایه گذاران خارجی و...  را به منظور آشنایی با فضای اقتصاد ایران به هیات  فرانسوی تشریح کرد.
کوده ئی در ادامه با تاکید  بر این نکته افزود:  سازمان سرمایه گذاری کمک های اقتصادی و فنی ایران، به عنوان نهاد رسمی تشویق سرمایه گذاری خارجی در کشور و رسیدگی به کلیه امور مربوط به سرمایه گذاران خارجی آماده همکاری، تعامل و ارایه خدمات و تسهیلات به سرمایه گذاران خارجی می باشد.
کوده ئی خاطر نشان کرد:  با توجه به مزایا و پتانسیلهای موجود در ایران، سرمایه گذاری های مناسبی می تواند از سوی شرکتها و سرمایه گذاران فرانسوی در کشور  ایران صورت پذیرد. 
شایان ذکر است،  هیات فرانسوی نیز تمایل خود را برای سرمایه گذاری در ایران ابراز کردند و  اظهار داشتند با توجه  به پوشش های حمایتی از سرمایه گذاران خارجی و سود دهی بالای فرصت های سرمایه گذاری ایران شرایط را برای سرمایه گذاری در ایران مناسب ارزیابی می نمایند.

گفتنی است،  این نشست دیروز در محل شورای عالی ایرانیان با حضور چند تن از تجار و سرمایه گذاران  فرانسوی، عضو اتاق بازرگانی فرانسه در امارات، مدیر کل سرمایه گذاری های خارجی سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران و مدیران شورای عالی ایرانیان برگزار گردید.

تسنیم

(جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۳) ۱۲:۴۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها