یکشنبه / ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ / ۱۸:۰۵
سرویس : رستوران ها و کافه
کد خبر : ۴۸۲۶۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس رستوران ها و کافه

افزایش قارچ گونه اغذیه‌فروشی‌های بدون پروانه درتهران

رییس اتحادیه صنف اغذیه‌فروشان و مواد غذایی تهران گفت: کسی پاسخگوی افزایش 300 تا 400 درصدی مالیات سال 91 اکثر صنوف نیست.

اسدالله احمدی شهریور، با بیان این‌که یکی از بزرگترین مشکلات صنف ما و بیشتر اتحادیه‌ها بحث مالیات بر درآمد است اظهار کرد: مالیات بر عملکرد سال 91 در اکثر صنوف افزایش نجومی داشته و این موضوع مشکلات بسیاری را موجب شده است.

وی گفت:‌ واحدهای صنفی مالیات مشخص شده را سالیانه پرداخت می‌کنند ولی متاسفانه افزایش غیر مترقبه مالیات سال91 به طور ناگهانی منجر به بروز مشکلاتی برای صنوف شد.

وی در بخشی از سخنان خود بحث فعالیت واحدهای بدون پروانه را موضوعی قابل توجه دانست و گفت: متاسفانه در صنف اغذیه‌فروشان شاهد فعالیت واحدهای بدون پروانه‌ای هستیم که درحال افزایش قارچ گونه نیز هستند.

رییس اتحادیه صنف اغذیه‌فروشان و مواد غذایی تهران افزود: این موضوع را بارها و بارها پیگیری کردیم ولی هنوز شاهد فعالیت این گونه واحدها هستیم و برخورد جدی و قانونی لازم در این زمینه صورت نمی‌گیرد.

احمدی شهریور اظهار کرد: پیش از صدور پروانه برای اغذیه‌فروشان، آنها را به اداره اماکن و وزارت بهداشت معرفی می‌کنیم که صلاحیتشان مورد بررسی قرار گرفته و دارای شرایط مورد نیاز باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه مراکزی که می‌خواهند فعالیت کنند، باید از نظر صلاحیت فردی و اخلاقی نیز مورد تایید باشند، یادآورشد: بعد ازاین مرحله در صورت داشتن شرایط لازم و صلاحدید، به متقاضی مطابق پروانه مجوز داده می‌شود.

ایسنا

(یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳) ۱۸:۰۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها