شنبه / ۳ خرداد ۱۳۹۳ / ۰۹:۳۲
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۴۸۰۰۸
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

بیست ویکمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی هفته آینده گشایش می یابد

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذائی، ماشین آلات و صنایع وابسته(ایران آگروفود 2014) از 9 تا 12 خرداد ماه جاری با حضور صدها شرکت داخلی و خارجی در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی تهران گشایش می یابد.

در این نمایشگاه 700 شرکت و واحد تولیدی داخلی و 165 شرکت خارجی یا نمایندگی های آنان حضور دارند و جدیدترین کالاها، تولیدات و خدمات خود را در معرض دید علاقمندان قرار خواهند داد. 

اسپانیا، اتریش، اوکراین، امارات متحده عربی، ایتالیا، آفریقای جنوبی، آلمان، بلژیک، ولز، پرتغال، تایلند، تایوان، ترکیه، چین، دانمارک، روسیه، سریلانکا، سوئیس، فرانسه، فنلاند، کره جنوبی، هلند و هند کشورهایی هستند که در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذائی، ماشین آلات و صنایع وابسته حضور دارند.

این نمایشگاه که در نوع خود بزرگترین نمایشگاه خاورمیانه محسوب می شود، امسال در فضائی به مساحت بیش از 60 هزار مترمربع در سه بخش تخصصی ایران فود، ایران فود تک و ایران آگرو برگزار می شود. ایران فود شامل فرآورده ها و محصولات غذائی، صنایع تبدیلی و صنایع مرتبط است.

بخش ایران فود تک شامل ماشین آلات، تجهیزات و تکنولوژی صنایع غذائی، بسته بندی و تجهیزات جانبی و ماشین آلات و صنایع مرتبط و ایران آگرو شامل ماشین آلات و تجهیرات کشاورزی و آبیاری، صنایع کشاورزی و صنایع مرتبط است.

معرفی توانمندی ها و پیشرفت های کشورمان در حوزه کشاورزی و غذایی، ارتقای سطح مبادلات تجاری کشورمان در راستای توسعه صادرات غیرنفتی، آشنایی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان با آخرین دستآوردهای علمی و صنعتی حوزه کشاورزی و غذایی داخلی و خارجی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

اشتغال و کارآفرینی، ارتقای دانش و تبادل اطلاعات بین شرکت کنندگان در نمایشگاه، تشویق و ترغیب تولیدکنندگان برای رقابت سالم و هدفمند در عرصه این صنعت و ایجاد فضا برای ارتباط مستقیم تولیدکنندگان با مصرف کنندگان از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه محسوب می شود.

پخش و توزیع انواع فرآورده های غذائی، صنایع کشاورزی، صنایع وابسته و ماشین آلات نهاده های کشاورزی و ادوات کشاورزی و باغبانی، سیستمهای آبیاری، گلخانه، بسته بندی، توزین و پرکن، صنایع آردی، کنسرو و کمپوت، روغن، شیر و لبنیات و پنیر، صنایع تبدیلی، گوشت، سردخانه، غذائی سبک، غذائی مادر، تصفیه و پالایش آب و بسته بندی در این نمایشگاه ارائه خواهد شد.

همزمان با برگزاری این نمایشگاه؛ نشست های تخصصی جانبی متنوع در مباحث موضوعی نمایشگاه توسط متخصصان، کارشناسان و دست اندرکاران صنعت غذا و کشاورزی کشور نیز برگزار خواهد شد. 

ایرنا

(شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳) ۰۹:۳۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها