چهارشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۰:۳۶
سرویس : خدمات بازرگانی و حمل و نقل
کد خبر : ۴۷۹۴۲
گزارشگر : ۱۰۳۰
سرویس خدمات بازرگانی و حمل و نقل

بازرگانان امارات متحده عربی در اتاق بازرگانی تهران

به اطلاع می رساند یک هیات تجاری از کشور امارات متحده عربی به سرپرستی محمد ثانی الرمیثی رئیس اتاق بازرگانی و صنعت امارات به همراه روسا و نمایندگان اتاق های امارات های هفت گانه این کشور به منظور دیدار و گفت و گو با فعالان اقتصادی ایرانی به ایران خواهند آمد.

به اطلاع می رساند یک هیات تجاری از کشور امارات متحده عربی به سرپرستی محمد ثانی الرمیثی رئیس اتاق بازرگانی و صنعت امارات به همراه روسا و نمایندگان اتاق های امارات های هفت گانه این کشور به منظور دیدار و گفت و گو با فعالان اقتصادی ایرانی به ایران خواهند آمد. این هیات ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 11 خردادماه سال جاری در محل ساختمان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی تهران برای دیدار با همتایان ایرانی خود حضور خواهند یافت.

زمینه های کاری هیات تجاری اماراتی:

راه و ساختمان، مسکن و شهرسازی، گردشگری، محصولات کشاورزی و صنایع وابسته و خشکبار، نفت، گاز و پتروشیمی، خدمات فنی و مهندسی، تجهیزات پزشکی و محصولات دارویی، برق و انرژی، فرش و کفپوش، حمل و نقل، صنعت خودروسازی و لوازم یدکی، سیمان، فولاد و آلیاژ، پلاستیک، سیم و کایل مخابراتی، بسته بندی و پوشاک، لوازم منزل، سرمایه گذاری و ....

فعالان اقتصادی و اعضای محترم اتاق بازرگانی تهران چنانچه مایل به حضور در این جلسه و دیدار و مذاکره با اعضای اتاق بازرگانی و صنعت امارات هستند با ارسال مشخصات خود به شماره فکس 88720461 آمادگی خود را اعلام کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن 88722564 تماس بگیرید. 

(چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳) ۱۰:۳۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها