دوشنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۰:۵۶
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۴۷۶۸۰
گزارشگر : ۱۰۳۰
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
4 و 5 تیرماه 1393 – هتل المپیک تهران

اولین همایش و نمایشگاه فرانچایز در صنعت فست فودها و کافی شاپ های ایران

مرکز مطالعات ماد بعنوان تنها مرکز تخصصی در صنعت خرده فروشی و مجتمع های تجاری ایران پس از برگزاری 4 دوره کنفرانس برندهای فروشگاهی ایران و همچنین 2 دوره کنفرانس مجتمع های تجاری ایران، قصد دارد تا با همکاری اتحادیه فرانچایز ترکیه و همچنین سازمان جهانی فرانچایز (WFA) نخستین نمایشگاه و کنفرانس فرانچایز ایران را در حوزه فست فودها و کافی شاپ های زنجیره ای در 4 و 5 تیرماه سال جاری در محل هتل المپیک تهران برگزار نماید.

هدف از برگزاری این کنفرانس افزایش سطح دانش و مهارتهای مدیران و سرمایه گذاران صنعت غذا و نوشیدنی ایران با مدل کسب و کار فرانچایز و اصول و روندهای این صنعت در دنیا می باشد. سیستم کسب و کاری فرانچایز سالهاست که بصورت ناقص در ایران از سوی مدیران و مالکان برندها اجراء می شود و به همین جهت برندهای زیادی شکل گرفته و بر اساس مدل فرانچایز خیلی سریع رشد کردند اما به دلیل برنامه ریزی و سازماندهی ضعیف به سرعت هم نزول کرده اند.

در کنار کنفرانس امسال، نخستین نمایشگاه فرصتهای فرانچایز ایران نیز برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه برندهای معتبر فست فود و کافی شاپ که بر اساس مدل فرانچایز فعالیت می کنند فرصتهای ارائه نمایندگی خود را به کارآفرینان و سرمایه گذاران بالقوه جهت اخذ نمایندگی معرفی می کنند.

مرکز مطالعات ماد با بازدید از نمایشگاه های فرانچایز فرانسه، امارات و ترکیه و دعوت از برندهای معتبر بین المللی قصد دارد تا همه ساله این رخداد مهم را با کیفیت بالاتر و حضور برندهای بیشتر داخلی و خارجی برگزار نماید.

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www.retailingconference.ir  بخش Franchise Conferenceمراجعه نمائید و کاتالوگ فارسی را دانلود نمائید و یا به دبیرخانه همایش به شماره 3–44965562 یا شماره همراه 09370392612 سرکار خانم حمیدی تماس حاصل فرمائید.

(دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳) ۱۰:۵۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها