شنبه / ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۱:۰۴
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۴۷۳۳۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

توضیحات ۲ وزیر برای سبد کالا

در هفته جاری دو وزیر متولی سبد کالا براساس شکوائیه نمایندگان توضیحات خود را به کمیسیون اصل ۹۰ ارائه خواهند داد و همچنین وزیران اقتصادی میهمان کمیسیون‌ها خواهند بود.

براساس دستور کار کمیسیون‌های مجلس در هفته جاری روز سه‌شنبه وزراي صنعت، معدن و تجارت و نیز تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره سبد کالا و اشکالات وارده به آن که براساس شکوائیه جمعی از نمایندگان مجلس است به کمیسیون اصل 90 قانون اساسی خواهند رفت.

همچنین کمیسیون اجتماعی روز سه‌شنبه میزبان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور پاسخگویی به سوالات آقایان نگهبان سلامی، علی‌محمد احمدی، ایرج ندیمی و جعفری خواهد بود.

بر این اساس روز یکشنبه نیز کمیسیون اقتصادی مجلس طرح تسهیل تسویه بدهی ارزی واحدهای تولیدی به حساب ذخیره ارزی و نیز لایحه منشور سازمان همکاری اقتصادی هشت کشور در حال توسعه را بررسی خواهد کرد.

روز دوشنبه راهکارهای لازم در ارتباط با اقتصاد مقاومتی با حضور مسئولان سازمان امور مالیاتی و وزارت راه و شهرسازی بررسی خواهد شد.

وزیر جهاد کشاورزی نیز روز سه‌شنبه در این کمیسیون پاسخگوی سوالات آقایان نجف‌نژاد و قاضی‌پور است.

همچنین در همین روز وزیر اقتصاد نیز در پاسخ به سوال آقایان عبدالرضا عزیزی، بهروز نعمتی، محمدجواد نظری، موید حسینی صدر، قائد رحمت، سیدناصر موسوی، امیر خجسته، نادر قاضی‌پور، محمدرضا رضایی، قاسم عزیزی، ابراهیم کارخانه، سیدمسعود میرکاظمی است.

کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نیز روز سه‌شنبه میزبان معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی در مورد اقدامات به عمل آمده پیرامون آمایش سرزمینی خواهد بود.

روز سه‌شنبه نیز گزارش تفریق بودجه سال 91 بررسی می‌شود.

همچنین وزیر کار روز سه‌شنبه در کمیسیون بهداشت و درمان حاضر خواهد شد، تا به سوال 2 نماینده پاسخ دهد.

به گزارش فارس، روز سه‌شنبه نیز وزیر راه و شهرسازی راهی مجلس خواهد شد، تا به سوالات 4 نماینده مجلس در کمیسیون عمران پاسخ دهد.

وزیر جهاد کشاورزی نیز روز سه‌شنبه در کمیسیون کشاورزی پاسخگوی سوالات 8 نماینده مجلس است.





فارس

(شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳) ۱۱:۰۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها