یکشنبه / ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ / ۱۲:۳۹
سرویس : آزمایشگاه، گواهینامه ها و اسانس
کد خبر : ۴۶۱۳۴
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آزمایشگاه، گواهینامه ها و اسانس

اولین آزمایشگاه مرجع کشاورزی ارگانیک در کشور ایجاد می‌شود

اولین آزمایشگاه مرجع کشاورزی ارگانیک با همکاری‌ فنی و تکنولوژیکی پژوهشکده کشاورزی سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران در پارک علم و فناوری استان کردستان ایجاد می‌شود.

طی بازدید رئیس پارک علم و فناوری کردستان از پژوهشکده کشاورزی سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک، زمینه‌های همکاری در خصوص تحقیقات اولویت‌دار بخش کشاورزی برگزاری دوره‌های مشترک، کارگاه‌ها و سمینارهای تخصصی، ارائه مشاوره خدمات به واحدهای مستقر در پارک در زمینه‌های فنی انتقال تجارب تجاری‌سازی، صادرات محصولات دانش‌بنیان و تعریف پروژه‌های مشترک فراهم آمد.

دکتر سنجابی، رئیس پژوهشکده کشاورزی سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران گفت: در این تفاهم‌نامه مشترک همچنین اخذ همکاری و مساعدت لازم درمورد واگذاری امکانات مورد نیاز برای تجاری‌سازی پروژه‌های پژوهشکده کشاورزی سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران فراهم آمد.

وی افزود: پژوهشکده کشاورزی متعهد به بکار‌گیری تمام توان خود برای گسترش علم و فناوری کشاورزی و استفاده از امکانات بالقوه استان و انتقال تجارب تجاری‌سازی و صادرات محصولات تولیدی در واحدهای پارک علم و فناوری استان شد تا در راستای اقتصاد مقاومتی و مساعدت در حفظ امکانات موجود، استفاده از ظرفیت‌های خالی، توسعه ظرفیت‌های جدید، خدمتی هر چند ناچیز به این استان مستعد ولی محروم کشور بعمل آورد.






ایسنا

(یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲) ۱۲:۳۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها