چهارشنبه / ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ / ۱۳:۵۲
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۴۵۸۰۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

فعالیت بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی شرق کشور آغاز شد

مقدمات برگزاری بزرگترین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی ، ماشین آلات و صنایع وابسته مشهد (iFood 2014) آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی نمایشگاه های ایران، این نمایشگاه از تاریخ 22 الی 25مردادماه سال آینده در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار خواهد شد.
حامد ایرانی مجری برگزاری این نمایشگاه با اشاره به اینکه افزایش کمی و کیفی این دوره نمایشگاه در دستور کار ستاد برگزاری نمایشگاه قرار دارد، گفت: از هم اکنون برنامه ریزی ها برای برگزاری موفقیت آمیز این نمایشگاه صورت گرفته و رایزنی ها برای حضور شرکت های توانمند داخلی و خارجی شروع شده است.
وی با بیان اینکه در دوره پیشین این نمایشگاه، با محوریت صادرات به کشور افغانستان برگزار گردید و چندین هیات تجاری از کشور افغانستان و تعدادی از تجار کشور تاجیکستان از نمایشگاه بازدید نمودند، گفت: رویکرد برگزاری نمایشگاه ifood کمک به افزایش بازارهای داخلی و صادراتی شرکت کنندگان می باشد و از اینرو افزایش هیات های تجاری خارجی بازدید کننده از نمایشگاه و طرح های ویژه بازدیدکنندگان VIP از نکاتی خواهد بود که در نمایشگاه سال آینده بیشتر نمود خواهد یافت. مشارکت شرکت های خارجی به منظور انتقال تجربیات و همچنین تسهیل مراودات تجاری شرکت کنندگان ، از جمله دیگر برنامه های پانزدهمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی و صنایع وابسته (iFood 2014) است که برای تحقق آن، گام هایی برداشته شده است.
مدیرعامل شرکت برساز رویدادپارس خاطرنشان کرد: متناسب با نظرات کمیته عالی برنامه ریزی نمایشگاه و شرکت کنندگان ، نمایشگاه ifood امسال با زیربخش های تخصصی از قبیل ، مواد غذایی ، ماشین آلات ، سردخانه ، دستگاه های چاپ و بسته بندی ، شیر و لبنیات ، شیرینی و شکلات ، نوشیدنی ها ، مواد غذایی آماده و نیمه آماده تشکیل خواهد شد.
همچنین با توجه به اینکه چای و برنج از ملزومات سفره ایرانی می باشند در این دوره نمایشگاه با اختصاص سالنی به نمایشگاه به چای و برنج توجه ویژه ای شده است. 
علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره  4-  8920060-0511 یا وب سایت iFoodexpo.ir مراجعه نمایند.

(چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲) ۱۳:۵۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها