دوشنبه / ۵ اسفند ۱۳۹۲ / ۰۹:۴۲
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۴۵۴۳۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های لبنی

عدم دعوت از تولید‌کنندگان لبنی در نمایشگاه‌های بهاره

رییس اتحادیه فروشندگان لبنیات تهران از عدم حضور اعضای این اتحادیه در نمایشگاه‌های بهاره به دلیل عدم ارسال دعوتنامه از سوی مجامع صنفی برای حضور اتحادیه و چگونگی سازوکار این نمایشگاه‌ها خبر داد.

علی رجبی ، اظهار کرد: به دلیل عدم دریافت دعوتنامه سازوکار نمایشگاه بهاره و طی نشدن مراحل اداری، قرعه‌کشی و ثبت نام برای حضور اعضای این اتحادیه صورت نگرفته است.

وی با اشاره به شعار این نمایشگاه که با حضور حداکثری تولید‌کنندگان برپا خواهد شد، گفت: حجم اعظم اعضای صنف لبنیات تولید‌کننده هستند که 100 درصد مواد اولیه مصرفی آنها داخلی است، اما اقدامی برای حضور آنها نشده است.

رییس اتحادیه لبنیات تهران در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این‌که بزرگ‌ترین مشکل صنف لبنیات چیست بیان کرد: معضل اصلی این صنف قرار‌دادن محصول پرتولید بستنی در صنف آب‌میوه است و جای سوال دارد که یک محصول لبنی چگونه از صنف لبنیات جدا و به صنف آب‌میوه داده شده است.

رجبی با اشاره به حضور اکثریت اعضای صنف لبنیات در تولید بستنی خاطرنشان کرد: در شرکت‌های بزرگ تولید لبنیات، بستنی تولید می‌شود و کارخانه تولید آب‌میوه اقدام به تولید بستنی نمی‌کند.

رییس اتحادیه لبنیات تهران از حضور نمایندگان و کارشناسان وزارت بهداشت از اوایل اردیبهشت‌ماه سال آینده در اتحادیه‌های مختلف خبر داد و گفت: حضور یک نماینده برای بازرسی و نظارت بسیار مفید است و اگر اداره اماکن کاری مشابه انجام دهد اتفاق مثبت و مفیدی خواهد بود.

در همین رابطه اسکندر آزموده، رییس اتحادیه آب‌میوه و بستنی نیز به ایسنا تاکید کرد که رسته بستنی به صورت قانونی در 11 رسته اتحادیه آب‌میوه و بستنی قرار گرفته است.

او همچنین تاکید کرد که بستنی در دیگر رسته‌ها همچون بستنی و فالوده قرار گرفته است.





ایسنا

(دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۲) ۰۹:۴۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها