سه شنبه / ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ / ۱۱:۴۸
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۴۵۰۶۸
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

همایش بین‌المللی محصولات کشاورزی ارگانیک در تهران برگزار می‌شود

رئیس انجمن ارگانیک ایران گفت: همایش بین‌المللی محصولات کشاورزی ارگانیک با حضور متخصصان ۴ قاره، ۲۱ اردیبهشت ۹۳ در تهران برگزار می‌شود.

سید رضا نورانی  گفت: همایش بین‌المللی محصولات کشاورزی ارگانیک با حضور متخصصان و استادان 4 قاره آسیا، اروپا، آمریکا و اقیانوسیه در اتاق ایران برگزار می‌شود.

رئیس انجمن ارگانیک ایران با بیان اینکه این دومین همایش است که انجمن در زمینه محصولات ارگانیک برگزار می‌کند، افزود: همایش ارگانیک با محوریت ارگانیک در محیط زیست، سلامت جامعه و اقتصاد در ایران برگزار خواهد شد.

رئیس انجمن ارگانیک ایران افزود: رئیس فدراسیون بین‌المللی کشاورزی IFOAM از استرالیا سخنران نخست این همایش است که  پیرامون محیط زیست، پدیده گرمایش زمین و گازهای گلخانه‌ای سخنرانی می‌کند.

وی ادامه داد: دومین سخنران پروفسور نیگلی رئیس موسسه بین‌المللی تحقیقات ارگانیک در سوئیس است و پیرامون آخرین یافته‌ها و تحقیقات ارگانیک و نحوه ثبت نهاده‌های کشاورزی در لیست فیبل (موسسه بین‌المللی تحقیقات ارگانیک) صحبت می‌کند.

وی ادامه داد: همچنین دکتر جیمز ریدل محقق ارگانیک از دانشگاه آمریکا است که درباره آخرین تحقیقات ارگانیک مطرح در دنیا سخنرانی می‌کند.

به گفته نورانی سخنران بعدی رئیس توسعه بین‌المللی شرکت بیو انیسپکتای سوئیس است که درباره الزامات در رستوران‌های ارگانیک صحبت می‌کند.

رئیس انجمن ارگانیک ایران تصریح کرد: هرمن رئیس خدمات ارگانیک و رئیس نمایشگاه بیوفا در آلمان است که در خصوص خدمات ارگانیک در نمایشگاه‌ها صحبت خواهد کرد.

وی گفت: خانم استیدلی از آلمان نیز دمات ارگانیک در کشور آلمان را تشریح خواهد کرد.

به گفته نورانی خانم جودی بیرلینگ از آلمان رئیس مجمع علمی آرایشی و بهداشتی ارگانیک از دانشگاه لندن است که آخرین دستاوردهای علم آرایشی و بهداشتی را بازگو می‌کند.

رئیس انجمن ارگانیک ایران تصریح کرد: جرج دنور از آلمان که از تدوین‌گران استاندارد بین‌المللی ارگانیک آرایشی و بهداشتی یکی دیگر از سخنرانان مطرح این  همایش بین‌المللی خواهد بود.

به گفته نورانی، سخنران ایرانی در این همایش بین‌المللی، کوچکی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد است که در زمینه علم ارگانیک سخنرانی می‌کند.

رئیس انجمن ارگانیک ایران گفت: اتاق بازرگانی ایران و اتاق بازرگانی تهران همکاری نزدیک برای برگزاری این همایش بین‌المللی با انجمن ارگانیک ایران دارند و از این همایش حمایت می‌کنند.

به گفته نورانی در این همایش دفتر فدراسیون بین‌المللی کشاورزی (IFOAM) در ایران افتتاح می‌شود.

 

 

 

فارس

(سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲) ۱۱:۴۸
پرویز عباسی
۱۳۹۲/۱۱/۲۳ United States
0
0
0

لطفا به من اطلاع دهید که چگونه میتوانم در این همایش شرکت کنم. با تشکر از شما


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها