دوشنبه / ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ / ۱۲:۱۸
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۴۴۸۱۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

قیمت هر عدد تخم مرغ 700 تومان

با ادامه بارش برف و سرما و برودت هوا و دیگر مشکلات سودجویان از فرصت استفاده کرده و در شهرستان نور هر عدد تخم مرغ را به قیمت 700 تومان به فروش می‌رسانند.

 بارش برف که از جمعه شب در این شهرستان و غرب مازندران شروع شد همچنان ادامه دارد و مشکلات فراوانی را برای شهروندان فراهم کرده که برخی از این مشکلات هم مانند بارش برف ادامه دار است.

قطعی برق و آب، کمبود نان و تعطیلی تعدادی از نانوایی‌ها، ایجاد صف‌های طویل در مقابل نانوایی‌های فعال در زیر بارش برف و سرمای شدید از مشکلات ادامه‌دار در غرب مازندران و شهرستان نور است.

در این میان عده‌ای از سودجویان که به دنبال فرصت اینچنینی هستند تا جیب همنوعان خود را خالی کنند و از این میان به خیال انباشت سرمایه هستند، دست به کار شده و بدون در نظر گرفتن هیچ گونه از اخلاق دینی، شرعی و عرفی  اقدام به فروش چند برابری قیمت معمول کالا می‌کنند که نمونه آن هر عدد تخم‌مرغ به قیمت 700 تومان، آب معدنی تا 3 هزار تومان و ده‌ها قلم کالا با قیمت‌های چند برابری است.

فرماندار نور در این باره به خبرنگار فارس در نور گفت: به اداره صنعت، معدن و تجارت دستور داده شد تا با اعزام بازرسان موضوع را بررسی و با سودجویان برخورد شود.

علی‌محمد صمدیان افزود: مشکلات قطعی برق و آب فقط در شهرستان نور نیست و بیشتر مناطق غرب مازندران با این مشکل مواجه هستند و مسئولان مربوطه در حال پیگیری هستند.

 

 

 

فارس

(دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲) ۱۲:۱۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها