شنبه / ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ / ۱۰:۰۲
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۴۴۷۱۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

نمایندگان از طرح پیشنهادات تورم‌زا در لایحه بودجه خودداری کنند

یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 93 در تذکری از نمایندگان درخواست کرد که پیشنهادات خود را در بودجه به گونه‌ای مطرح کنند که به تورم و رکود در کشور دامن نزند.

 احمد توکلی در جلسه علنی صبح امروز (شنبه)‌و در جریان بررسی پیشنهادات نمایندگان جهت الحاق به تبصره دو لایحه بودجه مربوط به درآمدهای نفتی تذکری را مطرح کرد.

وی توضیح داد: نمایندگان در حال پیشنهادات خود را مطرح می‌کنند که توضیح نمی‌دهند که اگر درآمدهای لایحه بودجه اضافه شود چه آثار منفی و مثبتی داشته و آیا این درآمدها تحقق‌پذیر است یا خیر.

وی با بیان این که هیچ کس مخالف خدمت‌رسانی به روستاها و بیمارستان‌ها نیست، گفت: نمایندگان باید پیشنهادها و صحبت‌ها را به گونه‌ای مطرح کنند که به رکود و تورم در کشور دامن نزند چون در نهایت دودش به چشم مردم می‌رود.

به گزارش ایسنا، محمدرضا باهنر رئیس جلسه با وارد دانستن این تذکر گفت: اکنون ما در مرحله بررسی درآمدهای لایحه بودجه هستیم بنابراین اگر نمایندگان بتوانند به صورت منطقی، مستند و قانع کننده حتی یک دلار هم درآمدها را بالا ببرند خوب است.

وی افزود: اگر قرار باشد برای رسیدن به هزینه‌ای درآمدهای کشور را بالا ببریم درست نیست؛ بهتر است نمایندگان به این موضوع توجه کنند.

 

 

 

ایسنا

(شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲) ۱۰:۰۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها