شنبه / ۵ بهمن ۱۳۹۲ / ۱۰:۱۲
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۴۴۴۷۶
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

اصفهان میزبان بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور و دامپزشکی

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور و دامپزشکی کشور با حضور دهها شرکت داخلی و خارجی از ایران و پنج کشور خارجی از 9 تا 12 بهمن ماه جاری در محل نمایشگاههای بین المللی اصفهان برگزار می شود.

 شرکت کنندگان در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور و دامپزشکی اصفهان؛ در سه گروه تجهیزات مورد نیاز صنایع دامپروری و مکمل های خوراکی، دامپزشکی و واکسن های دامی، دارو و مکمل هل های غذائی و صنایع، فرآوردها و تولیدات لبنی؛ جدیدترین و نوین ترین تجهیزات، صنایع، دستگاهها و خدمات خود را در معرض دید علاقمندان قرار خواهند داد.

در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام، طیور و دامپزشکی کشور؛ انواع مواد خوراکی دام و مکمل های غذائی، ماشین آلات و تجهیزات مرتبط با صنعت دام و طیور، دارو های دامپزشکی و ضد عفونی کننده ها، مکمل ها و افزودنی های خوراک دام وطیور، دارو های دامپزشکی و ضد عفونی کننده های دام، تجهیزات و لوازم مرغداری، تجهیزات و ماشین آلات دامپروری، تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مراکز دامداری، خدمات محتلف سازمانها، انجمنها و اتحادیه های مرتبط و نشریات و هفته نامه های تخصصی دام و طیور ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت .

در این نمایشگاه علاوه بر حضور پر رنگ شرکت ها، سازمان ها و نهادهای تولیدی و خدماتی دام و طیور و دامپزشکی استانهای اصفهان، تهران، البرز، خراسان رضوی، اراک، فارس، همدان، مازندران، یزد، گلستان، قزوین و چهارمحال و بختیاری؛ شرکت ها و نمایندگانی نیز از کشورهای انگلستان، ایتالیا، چین ترکیه و آلمان حضور دارند.

قرار است در مدت چهار روز برگزاری این نمایشگاه؛ چهار هیئت تجاری و اقتصادی از کشورهای منطقه آسیای میانه و خلیج فارس در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی اصفهان حضور یابند و ضمن بازدید از سالن ها و غرفه های نمایشگاهی؛ با تجار ، بازرگانان و تولید کنندگان ایرانی وارد مذاکره و گفتگو شوند.

برگزاری چهار کارگاه تخصصی و آموزشی، از دیگر برنامه های جنبی دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام ، طیور و دامپزشکی اصفهان است.

معرفی دستاوردها، ظرفیت ها و توانمندیهای شرکت ها، نهادها و سازمان های داخلی، انتقال دانش، تکنولوژی و تجربیات، آشنائی با الگوهای موفق جهانی در عرصه دام و طیور و فرآوردهای لبنی، فراهم نمودن زمینه های لازم برای سرمایه گذاری شرکت های داخلی و خارجی و کار آفرینی و اشتغال پایدار ؛ مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است .

مدیر عامل شرکت نمایشگاههای بین المللی اصفهان با اشاره به برگزاری این نمایشگاه گفت: تاکنون حضور بیش از 110 شرکت کننده در این نمایشگاه قطعی شده است.

رسول محققیان افزود :شرکت هائی که در زمینه های تجهیزات و ماشین آلات و همچنین دارو و دامپزشکی فعالیت دارند از دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت دام ، طیور و دامپزشکی اصفهان ، استقبال بیشتری نسبت به سالهای گذشته دارند .

وی اضافه کرد: امروز اهمیت صنعت دام و طیور و سهم آن در سبد غذای خانوار ، سلامت، بهداشت و اقتصاد بر کسی پوشیده نیست و تامین غذا که بخشی از اهداف صنایع دام و طیور محسوب شده نیز جزو نیازهای اولیه زیستی به شمار می رود لذا برگزاری چنین نمایشگاه هائی می تواند موجب رونق این صنعت و توسعه آن در کشور شود .

محققیان با بیان اینکه صنعت دام و طیور و فرآوردهای لبنی یکی از پیش نیازهای استقلال هر کشوری محسوب می شود، افزود: نیاز روز افزون به فرآورده های مستقیم و غیر مستقیم دام و طیور در صنایع غذایی ، کشاورزی و مصنوعات آن همچون کیف و کفش و البسه؛ موجب توجه خاص و جدی به این صنعت شده و همزمان با گسترش شهر نشینی، نه تنها از رونق آن کاسته نشده که مورد اقبال بیشتری نیز قرار گرفته است .

وی اضافه کرد: تولیدکنندگان محصولات دام و طیور در حال حاضر ضمن تامین نیازهای کشور ، سهم قابل توجهی در تولید ناخالص ملی ، ارزش افزوده و ایجاد اشتغال برعهده دارند .

علاقمندان می توانند از 9 تا 12 بهمن ماه جاری هر روز از ساعت 14 تا 20 از این نمایشگاه واقع در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی اصفهان بازدید کنند .

 

 

 

 

 ایرنا

(شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲) ۱۰:۱۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها