پنج شنبه / ۳ بهمن ۱۳۹۲ / ۱۱:۳۲
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۴۴۴۵۴
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

مهدی خلج رئیس سازمان دامپزشکی کشور شد

محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی طی حکمی مهدی خلج را به عنوان رئیس سازمان دامپزشکی کشور منصوب کرد.

در حکم وزیر جهاد کشاورزی آمده است: نظر به سوابق علمی و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت رئیس سازمان دامپزشکی کشور منصوب می شوید.

امید است با بهره گیری از توان و استعداد نیروهای متخصص و متعهد آن سازمان در راستای حفاظت از منابع پایه و حمایت از تولید و اعمال وظایف حاکمیتی در مدیریت قرنطینه و تأمین بهداشت و سلامت فرآورده های دامی ضمن تعامل با دستگاه های ذی ربط در نیل به اهداف بخش اهتمام ورزید.

حجتی در ادامه این حکم آورده است: توفیق جنابعالی در رعایت اصل اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواستارم.

براساس این گزارش وزیر جهاد کشاورزی همچنین از تلاشهای سیدمحسن دستور تقدیر کرد.

مهدی خلج فارغ التحصیل رشته دکترای دامپزشکی عمومی از دانشگاه تهران و MpH دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکترای تخصصی (phd) انگل شناسی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران است و مسؤلیتهایی نظیر مدیرکل دامپزشکی استان تهران، مدیرکل مبارزه با بیماریهای سازمان دامپزشکی کشور، مدیرکل مبارزه با بیماریهای مشترک سازمان دامپزشکی کشور، مشاور رئیس سازمان و مدیرکل نظارت بر بهداشت عمومی سازمان دامپزشکی شکور و معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور رادر کارنامه خود دارد.

 

 

 

ایرنا

(پنج شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۲) ۱۱:۳۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها