سه شنبه / ۱۷ دی ۱۳۹۲ / ۰۹:۵۱
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۴۴۰۳۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

برگزاری نمایشگاه رستوران های زنجیره ای و جشنواره فست فود و کافی شاپ ها در تهران

دومین نمایشگاه بین المللی رستوران های زنجیره ای و همچنین جشنواره بزرگ فست فودها و کافی شاپ و صنایع و ماشین آلات وابسته با حضور ده ها شرکت داخلی و خارجی و همچنین واحد بزرگ غذایی شهری، اداری و خدماتی شهرهای مختلف کشور و همچنین رستورن های بزرگ کشور از 18 تا 21 دی ماه جاری در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

در دومین نمایشگاه بین المللی رستوران های زنجیره ای و همچنین جشنواره بزرگ فست فودها علاوه بر ارائه دهندگان سرویسهای غذایی کشور، ده ها واحد صنعتی، کارگاهها و کارخانه های سازنده وسایل و تجهیزات طبخ و نگهداری غذا از جمله؛ تجهیزات آشپزخانه های رستورانی، اداری و فرودگاهی، صنایع و تجهیزات نانوایی و قنادی، ماشین آلات بسته بندی شرینگ، وکیوم، ماشین های پخت تونلی و قفسه ای گردان با گرمای غیرمستقیم، کندانسورهای استیلی و آهنی، انواع مخازن ذخیره مواد غذایی و کندانسورها، انواع میکسرهای استیل و آهن، انواع دیگ های پخت و میکسر تحت خلاء و اتمسفریک و دستگاه های مدرن تولید نان فست فوت ها و رستوران ها را در معرض دید علاقمندان قرار خواهند داد.

ایتالیا، ترکیه، چین و اوکراین کشورهایی هستند که در این نمایشگاه و جشنواره و در کنار شرکت های ایرانی، کالاها، تولیدات و خدمات مختلف مربوط به رستوران های زنجیره ای و همچنین فست فودها و کافی شاپ و صنایع و ماشین آلات وابسته خودشان را ارائه می کنند.

در این نمایشگاه و جشنواره که بخش عمده ای از فعالان صنایع غذایی، رستوران های زنجیره ای، تالارهای پذیرایی و فست فودهای کشور حضور دارند، همچنین دوره ها و کارگاه های مختلف آموزشی تولید و پخت غذاهای مختلف ارایه و آموزش داده خواهدشد.

معرفی توانمندی های فعالان عرصه غذا و خمات مرتبط، معرفی تجهیزات و صنایع مرتبط با رستوران ها و فست فودهای زنجیره ای، تالارهای پذیرایی، کافی شاپ ها و تولید کنندگان غذاهای آماده، بستر سازی جهت اصلاح فرهنگ و رژیم غذایی خانواده و شهروندان، گردآوری و ایجاد ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان انواع غذا، خوراکی و نوشیدنی و آشنایی با شیوه های جدید پخت غذای سالم و حلال، مهمترین اهداف برگزاری دومین جشنواره بزرگ فست فود، کافی شاپ، رستورانهای زنجیره ای و ماشین آلات و صنایع وابسته است.

بازدید کنندگان از دومین نمایشگاه بین المللی رستوران های زنجیره ای و همچنین جشنواره بزرگ فست فودها و کافی شاپ و صنایع و ماشین آلات وابسته؛ در طول چهار روز برگزاری آن، نهار و میان وعده های غذایی میهمان نمایشگاه خواهند بود.

دومین نمایشگاه بین المللی رستوران های زنجیره ای و همچنین جشنواره بزرگ فست فودها و کافی شاپ و صنایع و ماشین آلات وابسته از 18 تا 21 دی ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران هر روز از ساعت 9 صبح لغایت 17 آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

 

 

 

 

 

ایرنا

(سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲) ۰۹:۵۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها