چهارشنبه / ۴ دی ۱۳۹۲ / ۱۱:۵۶
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۴۳۶۴۹
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

محموله 15 تنی برنج قاچاق در دلیجان کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف محموله 15 تنی برنج قاچاق در شهرستان "دلیجان" استان مرکزی خبر داد.

سرهنگ  ایرج کاکاوند با اشاره به اینکه محموله قاچاق در محور "اصفهان – تهران" شناسایی و متوقف شد ادامه داد: پس از بازرسی از کامیون توقیفی حامل کالای قاچاق 375 کیسه برنج خارجی 40 کیلوگرمی کشف شد.

 

وی با اشاره به اینکه هیچ گونه مدرک گمرکی معتبر از سوی راننده ارائه نشده است، اضافه کرد: یک نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

 

دستگیری سارق حرفه ای مغازه با اقدام سریع پلیس شازند

 

فرمانده انتظامی شهرستان شازند با اشاره به اینکه روز گذشته در پی گزارش سرقت از یک مغازه خواربار فروشی و یک مغازه لوازم آرایشی- بهداشتی از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 این شهرستان ماموران انتظامی بلافاصله به محل اعزام و تحقیقاتی در مورد شناسایی سارق یا سارقان احتمالی آغاز شد .

 

سرهنگ احمد رضا چگنی  در ادامه افزود: پس از تحقیقات گسترده پلیس ظرف مدت چند ساعت سارق شناسایی و به سرقت 100 میلیون ریالی اجناس سرقتی از مغازه های مذکور اعتراف کرد.

 

دستگیری باند کیف قاپ های موتور سوار در اراک

 

فرمانده انتظامی شهرستان اراک اظهار داشت: درپی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی کیف قاپی ،موضوع شناسایی و دستگیری این سارقان کیف قاپ در دستور کار مأموران قرار گرفت و با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز پلیس آغاز شد.

 

سرهنگ مصطفی ویسمه ای با اشاره به دستگیری متهمان گفت: با شناسایی چهره متهمان توسط مالباختگان ،بزه انتسابی برای پلیس محرز و متهمان دستگیر شده پس از مواجه با مدارک و شواهد پلیس صراحتاً به انجام 13 فقره کیف قاپی اعتراف کردند.

 

دستگیری 29 مواد فروش و معتاد تابلو در مرکزی

 

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان مرکزی از دستگیری 29مواد فروش و معتاد تابلو طی 48 ساعت گذشته در استان خبر داد.

 

سرهنگ محمد حسنی گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با معضل توزیع موادمخدر 29 نفر در این زمینه در محله های مختلف شهرستان ها شناسایی شدند.

 

وی با اشاره به دستگیری همه این افراد در عملیاتی غافلگیرانه افزود: مقادیری انواع موادمخدر نیز در این راستا کشف و ضبط شد.

 

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر اظهار داشت: فروشندگان موادمخدر با تشکیل پرونده به مراجع قضایی و معتادان تابلو به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

(چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۲) ۱۱:۵۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها