سه شنبه / ۳ دی ۱۳۹۲ / ۲۳:۵۵
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۴۳۶۲۳
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس سرویس عمومی
وزیر کار تشریح کرد

اقدامات ۱۰۰ روز دولت در حوزه کارآفرینی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اقدامات دولت در ۱۰۰ روز اول در حوزه کارآفرینی، بر لزوم تشکیل صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر برای کارآفرینان تأکید کرد.

علی ربیعی در هشتمین جشنواره ملی تقدیر از کارآفرینان برتر کشور اظهار داشت: کارآفرینی موتور توسعه همه جانبه کشور است و خلاقیت، نوآوری و سودآوری را به دنبال خود دارد.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد:‌ گام اول کارآفرینی خلاقیت است و تقدیر از کارآفرینان ارزش‌گذاری برای حرکت کارآفرینی است.

 

ربیعی گفت: معتقدم دولت نباید مداخله‌گر و غیرکارشناس باشد بلکه باید تسهیل‌گر باشد و همه اهتمام خود را برای حمایت از این موضوع به کار گیرد.

 

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری برای زدودن موانع پیشرفت گفت: این دولت رشد و پیشرفت جامعه و همچنین زدودن موانع آن را از اعم وظایف خود می‌داند.

 

ربیعی با اشاره به لزوم ایجاد فضای نقد برای توسعه کارآفرینی گفت: دخیل کردن کارآفرینان و به وجود آوردن فضای نقد برای آنها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اقدامات دولت در زمینه کارآفرینی گفت: راه‌اندازی بانک اطلاعات کارآفرینان، ایجاد سازمان نظام کارآفرینی، طراحی برنامه عملیاتی آموزش کارآفرینان و ایجاد مراکز مشاوره کارآفرینی از جمله برنامه‌ای است که در 100 روز اول دولت پایه‌روزی شد و ادامه می‌یابد.

 

وی همچنین بر لزوم تشکیل صندوق سرمایه‌گذاری‌های خطرپذیر برای کارآفرینان تأکید کرد.

(سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۲) ۲۳:۵۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها