سه شنبه / ۳ دی ۱۳۹۲ / ۱۲:۲۰
سرویس : اخبار شرکتهای غذایی بورس
کد خبر : ۴۳۵۹۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس اخبار شرکتهای غذایی بورس

عرضه 100 تن خرما بر تابلوی "بورس کالای ایران"

تالار کشاورزی بورس کالای ایران در صورت تقاضا شاهد عرضه 1200 تن ذرت دانه ای اوکراین به قیمت 8150 ریال، 300 تن جودامی خراسان رضوی و 100 تن خرمای زاهدی بوشهر خواهد بود.

در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، شرکت فولاد مبارکه اصفهان در صورت تقاضا با 48 هزار و 400 تن ورق گرم C، به صورت سلف و به قیمت پایه 16 هزار و 277 ریال در تالار معاملات حضور می یابد. این شرکت همچنین در صورت تقاضا، 36 هزار و 300 تن ورق گرم B را به قیمت پایه 16 هزار و 89 ریال عرضه می کند. از دیگر محصولات عرضه شده شرکت فولاد مبارکه اصفهان می توان به 5 هزار تن ورق سرد B اشاره کرد.
 
علاوه بر این، 100 تن مس مفتول گروه صنایع کابلسازی افق البرز به قیمت پایه 201 هزار و 768 ریال و به صورت نسیه در تالار مذکورعرضه می شود.
 
این گزارش حاکی است، مجتمع سنگ آهن میشدوان، 50 هزار تن سنگ آهن دانه بندی را به قیمت پایه 75 دلار در هر تن روی تابلوی تالار صادراتی می برد. این تالار همچنین شاهد عرضه 2700 تن انواع قیر شرکت های تولیدی بشکه و قیر صنعتی و آسفالت راه دژپا و ایزوگام تبریز است.
 
امروز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، حدود 70 هزار تن انواع مواد پلیمری مجتمع های پتروشیمی اروند، امیرکبیر، ایلام، آبادان، آریاساسول، بندرامام، پلی نار، تبریز، تندگویان، جم، خوزستان، شازند، غدیر، قائد بصیر، لاله، مارون، مهر، پلی پروپیلن جم، نوید زرشیمی و شرکت پلیمر کرمانشاه عرضه را تجربه می کند. از جمله محصولات پلیمری عرضه شده در این روز می توان به انواع PVC، پلی اتیلن، SBR، پلی پروپیلن، پلی استایرن، اپوکسی رزین، پلی بوتادین رابر و ABS اشاره کرد.
 
همچنین در صورت تقاضا، 32 هزار تن وکیوم باتوم و 30 هزار تن انواع لوب کات شرکت های پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت تبریز و پالایش نفت تندگویان تهران در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی عرضه می شود. از دیگر محصولات عرضه شده در تالار مذکور می توان به حدود 24 هزار تن انواع قیر شرکت نفت جی، 2500 تن گوگرد گرانوله شرکت پالایش نفت تندگویان تهران و 400 تن گوگرد کلوخه شرکت پالایش نفت تبریز اشاره کرد.
 
براساس این گزارش، در صورت تقاضا، 1200 تن ذرت دانه ای اوکراین به قیمت 8150 ریال عرضه می شود. شایان ذکر است، 300 تن جودامی خراسان رضوی و 100 تن خرمای زاهدی بوشهر روی تابلوی عرضه می رود.
 

در گروه شکر، شرکت کشت و صنعت کارون با 5 هزار تن شکرسفید به قیمت پایه 17 هزار ریال در تالار معاملات حضور می یابد. علاوه بر این، در صورت تقاضا، 1200 تن شکرسفید کارخانه قند کرج، 1200 تن شکرسفید کارخانه قند ورامین و 700 تن شکرسفید کارخانه قند یاسوج راهی تالار معاملات می شود. همچنین، 100 تن عدس درشت کانادا عرضه را در تالار کشاورزی تجربه می کند.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران

(سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۲) ۱۲:۲۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها