دوشنبه / ۲۵ آذر ۱۳۹۲ / ۰۹:۵۷
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۴۳۳۰۱
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

جشنواره­ غذا برای حمایت از کودکان بی سرپرست

جشنواره غذا و صنایع دستی برای حمایت از کودکان بی سرپرست با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار می­ شود.

دانشکده­ علوم اجتماعی دانشگاه تهران با برگزاری همایش علمی جامعه ،حمایت وتوانمند سازی و جشنواره­ی خیریه­ی غذا و صنایع دستی به استقبال یلدای 92 می ­رود.

به گزارش روابط عمومی دانشکده­ علوم اجتماعی، همایش جامع، حمایت وتوانمند سازی وجشنواره­ی غذا و صنایع دستی برای حمایت از کودکان بی سرپرست با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار می­ شود.



این جشنواره با مشارکت برخی از مؤسسات علمی و خیریه، از جمله هیئت علمی این دانشگاه، انجمن جامعه شناسی ایران، انجمن­مطالعات فرهنگی وارتباطات، انجمن­های علمی دانشجویی، مؤسسه خیریه مهرطاها و ... از ساعت 10 الی 14، مورخ سه­شنبه 26 آذرماه پذیرای میهمانان خواهد بود.

در این مراسم که عواید آن با هدف حمایت و توانمندسازی، صرف کودکان آسیب­پذیر جامعه می ­شود؛ در یک نشست تخصصی که با همکاری انجمن جامعه‌شناسی ترتیب داده شده است، دکتر علی ربیعی(وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی)، دکتر یونس نوربخش(رییس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران)، دکتر غلامرضا غفاری(عضو هیئت علمی دانشگاه تهران)، دکتر سارا شریعتی(دانشگاه تهران)،فرشید یزدانی(رییس انجمن حقوق کودکان)، حسین راغفر(عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا)، زهره زارع(مدیرعامل موسسه خیریه مهرطه) به ایراد سخنرانی درباره انجمن‌های خیره و نهادهای مسئول برای کمک به افراد نیازمند و ضعیف جامعه خواهند پرداخت.

جشنواره خیریه­ غذا و صنایع دستی در تالار ابن خلدون دانشکده­ی علوم اجتماعی، واقع در بزرگراه جلال آل احمد، قبل از پل نصر برگزار می­ شود و حضور در این مراسم برای عموم آزاد است.
(دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۲) ۰۹:۵۷
جلد - jeld
۱۳۹۳/۰۱/۱۱
0
0
0

برگزاری این همایش و اختصاص عواید آن برای بی سرپرستان بسیار قابل تقدیر است. http://jeld.blogsky.com


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها