چهارشنبه / ۲۴ مهر ۱۳۹۲ / ۱۰:۵۴
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۴۱۸۳۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
از امروز

"نمایشگاه" و جشنواره بین المللی قهوه، کاکائو و "صنایع" وابسته

نخستین نمایشگاه و جشنواره بین المللی قهوه ،کاکائو و صنایع وابسته (coffeex2013)؛ در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران از امروز آغاز و تا 27 مهر ماه ادامه خواهد داشت.

در این جشنواره و نمایشگاه بین المللی، بیش از یکصد و پنجاه شرکت داخلی و خارجی صنایع، کالاها و خدمات نوین خود را ارائه می کنند.

در نخستین نمایشگاه و جشنواره بین المللی قهوه، کاکائو و صنایع وابسته که در سالن های 20 21 و 22 برگزار می شود، انواع صنایع، دستگاهها و تجهیزات تولید و عرضه قهوه و کاکائو از جمله، دستگاه قهوه ساز اتوماتیک اسپرس، دستگاه های قهوه ساز صنعتی تمام اتوماتیک، دستگاه آسیاب قهوه، ماشین های و دستگاههای بسته بندی پودر قهوه و کاکائو و همچنین خط تبدیل و تولید قهوه در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

در این جشنواره و نمایشگاه بین المللی همچنین انواع قهوه شامل دسر خامه و قهوه-قهوه روز، قهوه یخی، بستنی گردویی با قهوه، دسر شکلات و قهوه، اسپرسو، فلت وایت، نوشیدنی های قهوه دار، کاپوچینو، آیسد کافی ژاپنی، آیسد کافی، ماکیاتو، کافه او له، لاته، آمریکانو، کورتادو، جیبرالتار و دیگر قهوه های مصرفی در ایران و جهان ارائه می شود.

شرکت ها و نمایندگی هایی از ایتالیا، ترکیه، چین، فرانسه، مالزی، اندونزی، برزیل و نیز اتاق های مشترک بازرگانی ایران و برزیل‏، ایران و ایتالیا، ایران و فرانسه وشورای مشترک همکاری های اقتصادی ایران و آفریقا حضور خواهند داشت.

معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌پذیری در صنعت قهوه و کاکائو کشور، جایگزینی واردات در این صنعت، افزایش سهم صادرات در بازارهای جهانی، شناسایی و معرفی ظرفیت‌های داخلی، آشنایی با آخرین دستاوردهای فنی و عملی روز دنیا از مهم ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه و جشنواره بین المللی است.

در نخستین نمایشگاه و جشنواره بین المللی قهوه، کاکائو و صنایع وابسته، همچنین 30 شرکت برتر کاکائو، قهوه و شکلات کشور انتخاب و معرفی خواهند شد.

یکی از برنامه های نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی قهوه، کاکائو و صنایع وابسته تهران، حضور آلن اندروز استاد جهانی کافی شاب و قهوه دنیا و برگزاری کارگاه های تخصصی تدریس با حضور وی خواهد بود.

جنگ های شادی، مسابقات مختلف تهیه قهوه و همچنین ارائه آموزش تهیه انواع مختلف قهوه در غرفه های نمایشگاه به شهروندان از دیگر برنامه های جانبی این جشنواره و نمایشگاه اعلام شده است.

قرار است در پایان نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی قهوه و کاکائو  با همکاری مجمع بین المللی قهوه CWSG ؛ شرکت های برتر تولید و عرضه قهوه و کاکائو ایرانی انتخاب و معرفی شوند و به آنان گواهینامه پنجاه اهداء شود.

علاقه مندان می توانند در روزهای برگزاری نخستین جشنواره و نمایشگاه بین المللی قهوه، کاکائو و صنایع وابسته تهران از ساعت 9 تا 16 از آن بازدید کنند.
(چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۲) ۱۰:۵۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها