یکشنبه / ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۱۳:۰۸
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۳۰۹۰۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

ارائه راهکارهای تغذیه سالم در پنجمین جشنواره غذای سالم

به گزارش فودنا ، مدیر روابط عمومی پنجمین جشنواره غذای سالم گفت: راهکارهای تغذیه مناسب تحت نظر متخصصین تغذیه در جشنواره امسال ارائه می‎شود تامصرف کننده بتواند تغییر و تحولی را در برنامه کاری و زندگی خویش لحاظ کند.

علی زندی در گفتوگو با خبرنگار فودنا اظهار داشت: هر سال برنامه هایی در جهت فرهنگ سازی مصرف فرآورده های سالم غذایی در قالب برنامه های فرهنگی، آموزشی در طول برگزاری جشنواره غذای سالم برگزار می شود که امسال نیز این برنامه ها با برنامه ریزی صورت گرفته انجام خواهد شد. زندی افزود:آموزش زمانی تاثیرگذار خواهد بود که بتواند تغییر رفتار و استفاده از الگوی مناسب تغذیهای را در زندگی مصرف کننده شکل دهد. وی هدف از برگزاری متوالی جشنواره های غذای سالم را آموزش و تغییر رفتار مصرف کننده برای داشتن یک زندگی سالم عنوان کرد و یادآور شد: اگر با ارائه راهکارهای هدفدار و برنامه ریزی شده  بتوانیم در اشاعه فرهنگ مصرف غذای سالم درست قدم برداریم شاهد نتایج مثبت آن در بخش کلان جامعه خواهیم بود.

 دبیر جشنواره غذای سالم با اشاره به اینکه شعار امسال جشنواره " غذای سالم برای همه " نامگذاری شده است بیان داشت: سلامت و تغذیه سالم جزء لاینفک زندگی مردم می باشد و همه اقشار جامعه را شامل میشود و معتقدیم هر فرد و به تبع آن یک جامعه که زندگی سالم همراه با تغذیه سالم داشته باشد یقیناَ سلامت و طول عمر بیشتری را خواهند داشت.

 زندی تاکید کرد: برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه ها بعنوان حرکت مثبت در راستای تحقق به اهداف فوق الاشاره می تواند اثربخشی لازم را در بخش غذا و سلامت به خوبی داشته باشد.

شایان ذکر است پنجمین جشنواره و نمایشگاه غذای سالم، با همکاری سازمان غذا و دارو، دست اندرکاران حوزه بهداشت و سلامت و با حضور واحدهای تولیدکننده محصولات غذایی سالم از تاریخ 18 لغایت 21 مهرماه سالجاری در تهران برگزار می شود.

(یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۱) ۱۳:۰۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها