چهارشنبه / ۱۱ اسفند ۱۳۸۹ / ۰۹:۳۷
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۲۱۳۶۴
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 اعلام کرد:

آغاز دوره آموزش نانوایان زنجان با هدف ارتقاء کیفی پخت نان

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 از آغاز مرحله اول اجرای دوره آموزش نانوایان در پی عقد قرارداد شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان با اداره کل فنی و حرفه ای استان آغاز خبر داد.

 پرویز خالقی توضیح داد: این دوره آموزشی از 23 بهمن ماه امسال به مرحله اجرا در آمده و طی زمان بندی 5 ساله و برنامه ریزی های صورت گرفته برای کلیه شاغلین واحدهای نانوایی برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: در مرحله اول این دوره آموزشی، 80 نفر از شاغلین در واحدهای نانوایی شهر زنجان در مدت 58 ساعت تحت عنوان « کارگر پیشکار واحدهای تولید نان» آموزش می بینند.

 

 

 

این مقام مسوول عنوان کرد: این آموزش ها شامل مباحثی چون اصول نگهداری آرد، بهداشت فردی و محیطی، بهداشت تجهیزات، عمل آوری و نگهداری خمیر است که در محل مرکز مهارت‌های اداره فنی و حرفه ای برگزار می‌شود.

 

خالقی با بیان اهمیت دوگانه سوز کردن نانوایی‌ها به جهت پیشگیری از بروز بحران و نیز ارتقاء سطح نانوایی‌ها، اظهار کرد: در این راستا 104 واحد نانوایی در استان مجهز به سیستم های دوگانه سوز شدند.

 

وی تصریح کرد: از این تعداد نانوایی، 15 واحد در شهر زنجان، 35 واحد در ابهر، 42 واحد در خدابنده و 12 واحد در خرمدره دوگانه سوز شده‌اند.

 

این مقام مسوول با اشاره به طرح جامع کیفیت نان، گفت: این طرح با همکاری سایر دستگاه های استان آماده شده و با اجرای آن شاهد ارتقاء کیفیت نان در کوتاه و میان مدت در استان خواهیم بود.

.

.

.

.

.

.

ایسنا

(چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۸۹) ۰۹:۳۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها