یکشنبه / ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۷:۴۷
سرویس : فست فود
کد خبر : ۱۲۰۹۰۷
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس فست فود

پشت کردن مک‌دونالد به رژیم صهیونیستی

مک‌دونالد در میان فراخوان‌های تحریم، حق امتیاز رژیم صهیونیستی را بازخرید می‌کند.

 فست فود زنجیره‌ای مک دونالد حق امتیاز رژیم صهیونیستی را خریداری می‌کند و مالکیت ۲۲۵ رستوران در این کشور را که بیش از ۵۰۰۰ نفر در آن مشغول به کار هستند، پس می‌گیرد.
 
این شرکت‌ اعلام کرد که مک‌دونالد در حال خرید امتیاز ۳۰ ساله رژیم صهیونیستی است.
 
از زمانی که وعده‌های غذایی رایگان شرکت آلونیال که امتیاز مک‌دونالد را دراین منطقه دارد، به ارتش رژیم صهیونیستی اهدا شد، رستوران‌های زنجیره‌ای فست فودهای ایالات‌متحده در معرض تحریم و اعتراض قرار گرفت.
 
مک‌دونالدز یک زنجیره جهانی است اما امتیازات آن اغلب به صورت محلی و مستقل عمل می‌کنند. مدیرعامل آن، کریس کمپچینسکی در ژانویه گفت که این شرکت به دلیل درگیری رژیم صهیونیستی و حماس، در چندین بازار در خاورمیانه و برخی خارج از منطقه تأثیر معناداری داشته است.
 
استارباکس، یکی دیگر از زنجیره‌های بزرگ فست فود غربی، نیز شاهد کمپین‌های بایکوت به دلیل موضع‌گیری طرفدار رژیم صهیونیستی و روابط مالی ادعایی آنها با رژیم صهیونیستی بوده است.
 
رویترز همچنین گزارش داد که مک‌دونالدز در اسکاتلند، اعلامیه‌ای مبنی بر تبریک به ارتش رژیم صهیونیستی به خاطر کشته شدن هزاران غیرنظامی در غزه منتشر نکرد.
 
طبق گزارش گاردین، شرکت مک‌دونالد از اقدام برای دادن وعده‌های غذایی رایگان به ارتش رژیم صهیونیستی توسط شعبه رژیم صهیونیستی خود فاصله گرفت و گفت که این تصمیم به‌طور مستقل توسط صاحبان امتیاز محلی گرفته شده است.
(یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳) ۰۷:۴۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها